عضویت    ورود
ورود به سایت
» » رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

فرماندار گالیکش در جلسه مشترک با فرماندار کلاله:

رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

فرماندار گالیکش در جلسه مشترک با فرماندار کلاله گفت: رفع مشکل بحران آب شرب روستای قوشه‌چشمه در شهرستان گالیکش و از سرگیری پروژه انتقال شبکه آبرسانی از روستای سوار پائین در شهرستان کلاله، نیازمند نگاه مهربانانه و فارغ از مرزهای شهرستانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، جلسه مشترک علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش با بیانی فرماندار شهرستان کلاله در خصوص پیگیری و رفع موانع انتقال آب شرب به روستای قوشه‌چشمه از توابع بخش لوه این شهرستان ظهر دوشنبه (یکم اردیبهشت‌ ماه) با حضور بخشداران لوه و زاوکوه کلاله، روسای آبفار شهرستان‌های گالیکش و کلاله، شورای اسلامی و دهیار روستای قوشه‌چشمه در فرمانداری کلاله برگزار و در این باره بحث و بررسی شد.

فرماندار گالیکش در این جلسه اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی روستای قوسه چشمه از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش، از حوزه آب روستایی شهرستان کلاله در بخش زاوکوه، یک طرح قانونی و بر اساس نظرات کارشناسی، تشکیلاتی و سازمانی در استان است که با مطالعه دقیق و بررسی همه جزئیات و موارد فنی، تامین اعتبار آن نیز در نظر گرفته شده است.

میرزایی افزود: پروژه آبرسانی روستای قوشه چشمه در مرحله شبکه لوله گذاری پیشرفت خوبی داشته و تنها در فاصله کوتاهی متوقف مانده است و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و ممانعت از اجرای این پروژه، هدر رفت بیت‌المال را در پی دارد.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: پروژه آبرسانی روستای قوشه‌چشمه به لحاظ نوع انتقال و موقعیت خاص جغرافیایی که بین دو شهرستان وجود دارد، با نظر مستقیم مسئولین استانی مطالعه و برنامه‌ریزی شده است و نسبت به تامین و تخصیص اعتبار استانی آن نیز اقدام شده است، بنابراین اداره کل آب‌و‌فاضلاب روستایی استان بعنوان متولی امر قطعاً در این خصوص پاسخگو خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد از آنجا که یکی از مهمترین اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، توزیع عادلانه خدمات و رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور است، بنابراین انتظار می‌رود با تلاش و وظیفه‌مندی مسئولین شهرستانی و محلی در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی دولت، با تبیین دلایل توجیهی این طرح، اجرای پروژه آبرسانی روستای قوشه‌چشمه در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.‌‌‌‌‌‌

رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

 

رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

 

رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه نیازمند نگاهی فارغ از مرزهای شهرستانی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 349
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2645

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:707
بازدید سال:5319
بازدید کل:1249420