عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

فرماندار گالیکش خبر داد:

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی از تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: از تعداد ۱۳۵۰ اشتغال تعهد شده در سال گذشته، تعداد ۱۳۲۲ مورد در سطح شهرستان گالیکش محقق شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در اولین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی این شهرستان در سال جدید که صبح یکشنبه (۲۱اردیبهشت‌ماه) با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و دیگر اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تعداد ۴۴۹ طرح اشتغال روستایی در سطح شهرستان گالیکش با ایجاد اشتغال برای ۵۲۷ نفر اجرا شده و مبلغ ۲۲۲ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال نیز در قالب تسهیلات کم بهره به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

 

میرزایی افزود: موضوع اشتغال مهمترین مسئله در هر کشور است. لذا همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط باید وظیفه‌ای که در جهت تحقق اشتغال به آنان محول شده است را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها پیگیری کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش با تقدیر از عملکرد بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر این نهاد در شهرستان گالیکش، از 276 متقاضی اهلیت‌ سنجی شده تعداد 115 پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است و از این تعداد نیز 84 طرح در روستاهای ینقاق، عرب‌بوران، پادلدل و کیارام در بخش مرکزی، آق‌قمیش و تنگراه در بخش لوه به مرحله اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور تصریح کرد: دولت با وجود همه بحران‌هایی که با آن مواجه است، انصافاً تا این لحظه منابع و تسهیلات مورد نیاز را در جهت حل مشکلات حوزه اشتغال در حد گسترده‌ای در سطح کشور فراهم نموده است.

 

میرزایی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف و دوچندان مدیران دستگاه‌ها در راستای دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه تولید و اشتغال، یادآور شد: مدیران و مسئولان باید تمام و کمال در صحنه‌ها حاضر باشند و در فرآیند صدور موافقت‌های اصولی طرح‌های متقاضیان، در کمترین زمان ممکن موانع را مرتفع سازند.

 

فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش گفت: طی سنوات ۹۰ تا ۹۸ تعداد 2 هزار و 398 نفر جویای کار در مراکز کاریابی این شهرستان شناسایی شده است که از این تعداد ۴۰ درصد دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و ۶۲ درصد نیز فاقد هرگونه مهارت و تخصص خاصی هستند.

 

وی ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بعنوان متولی مهارت آموزی، نقش موثر و تعیین کننده‌ای در تربیت نیروی کار متخصص و بهبود وضعیت اشتغال در جامعه دارند.

 

میرزایی در ادامه با اشاره به فعالیت خوب کارآفرینان در این شهرستان بیان کرد: کارآفرینان برتر و برجسته‌ شهرستان که دارای خلاقیت و نوآوری خاصی در راستای اشتغال‌زایی و تولید هستند، باید بیش از پیش مورد حمایت دستگاه‌ها قرار گیرند و در جهت رفع موانع و مشکلات آنها تلاش شود.

 

فرماندار گالیکش در پایان خاطر نشان کرد: کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان باید بر اساس یک مبنای مشخص و در جهت رفع مشکلات حوزه کار و اشتغال و تحقق آن گام بردارد و در هر جلسه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیل این کارگروه را ارائه نماید.

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

 

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

 

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

 

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

 

تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گالیکش در سال گذشته

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 335
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2671

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1648
بازدید سال:1648
بازدید کل:1245749