عضویت    ورود
ورود به سایت
» » وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان:

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: وفاق، همدلی و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی است و از آنجا که منابع مالی دولت محدود است، هر آنچه که دولت به لحاظ مالی تامین می‌کند، باید صرف مقابله و درمان بیماری کرونا شود و لذا تنها با وفاق، همدلی و جهاد ملی است که می‌توان از این مشکلات عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش عزیزه امامی پیش‌ازظهر شنبه (۲۴خردادماه) در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان که باحضور فرماندار شهرستان، امام جمعه گالیکش، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس، مدیرکل برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری، معاونان فرماندار، بخشداران و شهرداران و روسای دستگاه‌های شهرستان در کانون شهید محمدباقر خسروی گالیکش برگزار شد، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا از یک سو و هزینه‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان از سوی دیگر سبب شده تا امسال به لحاظ اقتصادی سال پرچالشی را پیش‌رو داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با اشاره به انتخابات اسفندماه سال گذشته یادآور شد: با همراهی و همدلی همه مسئولان، سپاه، نیروهای انتظامی و نظامی و مردم توانستیم انتخاباتی بدون چالش و حاشیه و با حضور حداکثری مردم را در استان برگزار کنیم و حماسه دیگری را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در زمان شیوع کرونا حماسه‌ای ماندگار برای ایران اسلامی بود، خاطر نشان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه، همه مسئولان و مردم با همدلی و وفاقی خاص برای کمک‌رسانی به هم‌نوعان خود اقدام کردند و این حماسه‌ ماندگار برای ایران اسلامی رقم خورد.

امامی با تقدیر از کادر درمان و همه نهادها و ارگان‌های فعال در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی، مردم شریف، سمن‌ها و کادر بهداشت و درمان دست به دست هم داده و با تلاش شبانه‌روزی با این ویروس مقابله کردند.

وی ادامه داد: این همدلی و وفاق همه جانبه از سوی همه ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مردم باید الگو و مدلی برای حل دیگر مشکلات در جامعه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی در زمان شیوع کرونا خاطر نشان کرد: منابع درآمد اقتصادی دولت و مردم در زمان شیوع کرونا به خاطر تعطیلی برخی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی کاهش یافته و امسال به لحاظ صرف هزینه در حوزه مقابله و پیشگیری با این ویروس و کاهش منابع مالی سال سختی خواهیم داشت.

امامی با اشاره به هم‌افزایی و همراهی نمایندگان مردم گلستان در این دوره از مجلس شورای اسلامی با استاندار گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت‌ها و پنانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف مانند صنایع دستی، گردشگری، زیرساخت‌های اقتصادی و غیره دارد که امید داریم با هم‌افزایی و همراهی بین نمایندگان مجلس و استاندار بتوانیم برخی از مصوبات مغفول مانده را عملی کرده و به خواسته‌های به‌حق مردم دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از افکار خلاقانه مسئولان و زیرمجموعه آنها در افزایش کسب درآمد گفت: همه مسئولان اجرایی و زیرمجموعه آنها با ارائه افکار و ایده‌های خلاقانه و برنامه‌ریزی دقیق باید بتوانند در افزایش کسب درآمد تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان بودجه امسال را انقباظی تعریف کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بودجه امسال انقباظی بوده و برای رفع این مشکلات باید صرفه‌جویی در همه حوزه‌ها سرلوحه و اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: صرفه‌جویی مختص یک دستگاه اجرایی و یا فقط ادارات نیست، بلکه این موضوع باید به صورت یک فرهنگ در کشور گسترش یابد.

امامی در پایان روزمرگی برخی از ادارات را یک آسیب جدی برشمرد و گفت: متاسفانه برنامه‌ریزی و مستندسازی در دستگاه‌ها بسیار ضعیف بوده و برخی از ادارات دچار روزمرگی شده‌اند که این موضوع یک آسیب جدی است.

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

وفاق و جهاد ملی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 289
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2701

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 261
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1756
بازدید سال:1756
بازدید کل:1245857