عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

فرماندار گالیکش:

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر شهرستان در وضعیت شیوع کرونا گفت: در شرایط فعلی که شیوع روز افزون ویروس کرونا در کشور نگران کننده است، برگزاری دید و بازدیدها و مناسبت‌های اعیاد قربان و غدیر پیامدهای جبران ناپذیری بدنبال دارد و این جایز نیست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی پیش‌ازظهر سه‌شنبه (۳۱تیرماه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در وضعیت شیوع کرونا در شهرستان گالیکش که با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشداران، شهرداران و دیگر اعضای این کارگروه شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عید قربان مظهر عبودیت و بندگی انسان در برابر حضرت باریتعالی بوده و برگزاری مراسم حج نشانگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان اسلام است. اما همانطور که بجا آوردن اعمال شرعی این اعیاد بر ما واجب است، لذا در شرایط بحران شیوع ویروس منحوس کرونا باید نشان دهیم که پایبند به مقررات و اصول بهداشتی نیز هستیم.
فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: علما، روحانیون و افراد ذی نفوذ باید با برقراری ارتباط با مردم نکات مهم و ضروری حفظ سلامت را بازگو کرده و از آنان بخواهند همانطور که قربانی کردن یک امر شرعی است، رعایت مسائل بهداشتی و سلامت عمومی جامعه نیز امری لازم، ضروری و لازم‌الاجراست.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان درخصوص لزوم موارد بهداشتی در اعمال عید قربان تصریح کرد: شبکه بهداشت، دامپزشکی و دیگر دستگاه‌های متولی ضمن نظارت و کنترل کامل بر سلامت دام‌ها و توزیع آن بین شهروندان، رعایت موارد بهداشتی و دیگر اقدامات و ملاحظات در بجا آوردن اعمال عید قربان و ذبح دام را در قالب پیام‌ها و تذکرات و غیره بین مردم اطلاع رسانی و گوشزد کنند.
فرماندار گالیکش با تاکید بر اینکه در روز عید قربان اکیپ‌های بازرسی بهداشت، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، صمت، دامپزشکی به طور مستمر در حال نظارت خواهند بود، افزود: عدم برگزاری دید و بازدیدها در اعیاد قربان و غدیر، تشریح اهمیت حفظ بهداشت عمومی از سوی مردم در این روزها و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان، از مهمترین مواردی است که باید از طریق تریبون‌ها، فضاهای مجازی و رسانه‌‌های محلی برای مردم بازگو شود.

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

 

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

 

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

 

برگزاری مراسمات اعیاد قربان و غدیر در شرایط کرونا جایز نیست

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 276
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2748

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1752
بازدید سال:1752
بازدید کل:1245853