عضویت    ورود
ورود به سایت
» » نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

فرماندار گالیکش در بیست‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان:

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

فرماندار گالیکش در بیست‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا و بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، نماز عید سعید قربان امسال در هیچ‌یک از مصلی‌ها و مساجد شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در بیست‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور معاونان فرماندار، بخشداران و دیگر اعضای ستاد بعدازظهر سه‌شنبه (۷مردادماه) در کانون شهید محمد‌باقر خسروی برگزار شد، اظهار کرد: طبق گزارشات و آمار مرکز بهداشت و درمان، متاسفانه تا روز گذشته ۵۰ نفر از شهروندان شهرستان گالیکش در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته‌اند و دیگر در بین ما نیستند، که از این تعداد ۲۷ نفر تست کرونای آنها مثبت بوده است. همچنین تعداد ۲۷۸ نفر خوشبختانه پس از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و در حال حاضر ۲۷ بیمار نیز در مراکز درمانی شهرستان‌های همجوار بستری هستند که امیدواریم با یاری خداوند و تلاش مدافعان سلامت هر چه زودتر سلامتی خویش را بازیابند و به محفل گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

 

فرماندار گالیکش افزود: اگرچه آسیب‌های کرونایی باعث ابتلا و جان باختن افراد زیادی از هموطنان ما شده است، اما در این عرصه افراد فداکار و ایثارگر جامعه سلامت با همه مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه بودند، برای حفظ جان بیماران و سایر هموطنان جان خود را نیز از دست دادند.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار آموزش‌های چهره به چهره با مردم در بحث کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: تشکیل تیم‌های امر به معروف و ‌نهی ‌از منکر از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان در جهت تشویق و ترغیب مردم بمنظور استفاده از ماسک و رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ظرفیت بسیار خوبی در جهت آگاه سازی و روشنگری مردم خواهد بود.

 

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان گالیکش افزود: بازگشایی مجدد اماکن ورزشی و آموزشگاه‌های خصوصی بدلیل شرایط خاص و عدم فاصله گذاری اجتماعی مطلوب از حساسیت بالایی برخوردار است و نظر به ضرورت حفظ سلامتی ورزشکاران، همه اماکن ورزشی، سالن‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و آموزشگاه‌های خصوصی، بصورت موقت تنها با ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش خود از هفته آینده با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مستمر ماموران بهداشت و درمان قادر به فعالیت مجدد بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این قانون نسبت به پلمپ اماکن خاطی اقدام خواهد شد.

 

میرزایی ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمعات خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در شهرستان و اهمیت حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم، انتخابات اتاق اصناف شهرستان گالیکش تا اطلاع ثانوی لغو شده و تا زمانی که وضعیت عادی در سطح شهرستان حاکم نگردد، برگزار نخواهد شد.

 

وی در ادامه بر اجرای دقیق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: همه مدیران و روسای ادارات موظفند بر استفاده از ماسک توسط کارکنان و مراجعه کنندگان نظارت داشته و نسبت به عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک اقدام نمایند. همچنین مدیران دستگاه‌ها در صورت تشخیص و صلاحدید می‌توانند در خصوص اجرای طرح حضور دوسوم کارکنان در ادارات تصمیم گیری کنند. البته اجرای این طرح نباید به گونه‌ای باشد که خدمت‌رسانی به مراجعین و شهروندان با مشکل مواجه شود.

 

فرماندار گالیکش تولید ماسک ارزان قیمت توسط کارگاه‌های تولیدی ماسک با همکاری اداره صمت و آموزش ساخت ماسک توسط بانوان خانه‌دار که دارای چرخ خیاطی هستند را یکی از مهمترین راه‌های تامین ماسک موردنیاز مردم شهرستان و تشویق شهروندان به استفاده از ماسک برشمرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش با ابراز نگرانی از آمار مبتلایان و فوت شدگان در روستاهای شهرستان خاطرنشان کرد: بخشداران موظفند در روستاهایی که دارای وضعیت قرمز هستند، شخصا بطور مداوم در جلسات شورای سلامت و ستاد مدیریت بحران آن روستاها حضور یابند و با در نظر داشتن اقدامات پیشگیرانه و ‌مقابله‌ای، به طور ویژه و‌ با حساسیت بیشتری مسائل موجود را بررسی و کنترل نموده و بصورت منظم نسبت به ارسال گزارشات و مصوبات اتخاذ شده در این جلسات به فرمانداری اقدام نمایند.

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

 

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

 

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

 

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

 

نماز عید سعید قربان در سطح شهرستان گالیکش اقامه نخواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 251
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2755

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:760
بازدید سال:5372
بازدید کل:1249473