عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

فرماندار گالیکش:

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

فرماندار گالیکش گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک بین بنیاد علوی، بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک، تعداد ۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان پیش‌ازظهر یکشنبه (۱۲مردادماه) در جلسه‌ای که باحضور نمایندگان بنیاد مسکن، بنیاد علوی و ثبت اسناد و املاک شهرستان و بخشدار مرکزی به‌منظور اجرای تفاهم‌نامه مشترک تعیین تکلیف تصرفات اراضی بنیاد علوی در سطح شهرستان گالیکش جهت صدور سند املاک بنیاد علوی در روستای لیرو از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر گردیده پس از اقدامات و پیگیری‌های های فنی و نقشه‌برداری از واحدهای مربوطه در ۴۱ روستای شهرستان برنامه صدور سند املاک علوی اجرایی شود. که تاکنون در غریب به ۱۵ روستای شهرستان کلیه مراحل کار شامل نقشه‌برداری، تشکیل پرونده و سایر امورات فنی تقریبا به اجرا در آمده است.

فرماندار گالیکش با تاکید بر اینکه همه مردم باید برای املاکی که در اختیار دارند تعیین تکلیف کرده و سند داشته باشند، افزود: در صورتی که همه مردم شهرستان همکاری و همراهی لازم را درخصوص تشکیل پرونده و نقشه‌برداری داشته باشند، در سایر روستاهای دیگر نیز این طرح با سرعت بیشتری به مرحله اجرا درخواهد آمد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش با بیان اینکه همه مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام را لمس کرده‌ و علیرغم وجود همه مشکلات و سختی‌ها از جمله تحریم‌های ظالمانه و مسائل اقتصادی، همیشه همراه و حامی انقلاب و نظام بوده‌اند، تصریح کرد: توجه انقلاب به مردم و عنایت و همراهی مردم در قبال انقلاب، از مهمترین و بارزترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران است و همه اینها نشانه پیوند عمیق بین مردم و انقلاب ماست.

میرزایی خاطرنشان کرد: علیرغم همه خدمات و کارهای انجام شده از سوی دولت، ارزش مردم به مراتب بیش از این هاست. از طرفی دشمنان نظام همیشه در مسیر راه و انقلاب‌مان سنگ‌اندازی و توطئه‌های هدفمندی داشته‌اند، اما خوشبختانه جدا از اینکه ایران اسلامی سمبل امنیت و آرامش در منطقه است، بلکه تامین کننده امنیت در سایر کشورهای منطقه نیز بشمار می‌رود که همه این موارد از برکات انقلاب اسلامی ما می‌باشد.

فرماندار گالیکش ادامه داد: قطعا اگر توطئه دشمنان نبود، خدمات نیز برای مردم چند برابر بود. از طرفی کشور ما با تمام تحریم‌های ظالمانه‌ای که در دنیا و تاریخ بشریت بی‌سابقه است مواجه است، که انشالله به برکت نظام و رهبری و روح بلند امام و شهدای گرانقدر، تمام مشکلات را پشت‌سر گذاشته و قدم‌های محکمی برای خدمت به محرومین و مستضعفین همچون گذشته برداشته خواهد شد.

میرزایی با اشاره به شرایط روستای لیرو از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی یکی از اقدامات مهم زیربنایی و زیرساختی در روستاهای محروم و کم برخوردار نظیر روستای لیرو بشمار می‌رود‌، لذا بنا داریم با پیگیری‌های مربوطه و پس از تامین اعتبار موردنیاز در این روستا نیز طرح هادی اجرا شود.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ درصد از اقدامات شامل نقشه‌برداری و برداشت‌های فنی در روستای لیرو انجام شده است و امیدواریم با پایان نقشه‌برداری، پروسه تشکیل پرونده نیز آغاز و مراحل بعدی کار در دست اقدام قرار گیرد.

فرماندار گالیکش در رابطه با زمان اتمام اجرای طرح و اقدامات انجام شده در روستای لیرو گفت: با توجه به حجم کار و شرایط موجود، اجرای این طرح حدود یک سال زمان خواهد برد و در صورتی که همکاری و همراهی مردم عزیز همه‌جانبه باشد، طرح مذکور حتی زودتر از آن نیز به اتمام خواهد رسید.

میرزایی یادآور شد: پل ارتباطی در مسیر روستای لیرو نیز که بر اثر وقوع سیل تخریب شده بود، از محل ماده ۱۰ اعتبارات سیل با مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد ریال تعیین اعتبار شده و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث این پل خواهیم بود و در صورت تداوم اجرای عملیات ساخت و ساز، حدودا پس از ۳ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل اواخر سال ۹۸ و نوروز ۹۹ در شهرستان گالیکش گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود، در روستای لیرو حدود ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده، بصورت ویژه در مرحله ساخت و تعمیر هستند و روند اقدامات بطور جدی در حال پیگیری است.

فرماندار گالیکش افزود: علاوه بر روستاهای شهرستان گالیکش بسیاری از روستاهای دیگر در سطح استان و کشور نیز آسیب دیده‌اند، که با توجه به همت نظام و پای کار آمدن همه نهادها از جمله بنیاد علوی و بنیاد مسکن و ورود بخش‌های مختلفی از ادارات و نهادهای دولتی، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و جهاد کشاورزی به صحنه، تا حدود زیادی از آلام و آسیب‌های وارد شده به مردم در پی وقوع سیل کاسته شده است.

میرزایی در پایان طرح صدور سند املاک بنیاد علوی برای مردم را یک طرح بسیار خوب و حمایتی برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه مشترک، مشکلات اداری، تشکیلاتی و معاملاتی که از گذشته برای مردم وجود داشت، برطرف شده و برنامه اجرایی آن بطور همزمان در سراسر استان دنبال شود و دستگاه‌های مربوطه نیز بطور جدی و اساسی مسائل را پیگیری نمایند و مردم عزیز نیز در روستاها نهایت همکاری را با متولیان امر داشته باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سند‌های اراضی مربوطه تقدیم روستائیان شود.

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

 

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

 

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

 

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

 

۷ هزار و ۷۳۴ واحد در ۴۱ روستای شهرستان گالیکش مشمول طرح صدور سند املاک بنیاد علوی هستند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 339
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2759

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 524
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:648
بازدید سال:5260
بازدید کل:1249361