عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انسجام و همدلی بین شورای اسلامی، مقدمه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

فرماندار گالیکش:

انسجام و همدلی بین شورای اسلامی، مقدمه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انسجام و همدلی بین شورای اسلامی، مقدمه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

فرماندار شهرستان گالیکش در جلسه شورای اسلامی شهر گالیکش گفت: شورای شهر رسالت و وظیفه‌ای دارد که باید بر اساس این رسالت در راستای خدمت به مردم قدم بردارد و مقدمه این کار انسجام و همدلی است که باید وجود داشته باشد. چرا که مهمترین مقوله‌ای که در شورا می‌تواند قابل توجه باشد همدلی و هماهنگی و مدیریت امور است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر گالیکش، ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو یادآور انقلاب فرهنگی و سنگرهای ایثارگری علم و دانش و از افتخارات انقلاب اسلامی است.

میرزایی افزود: حرکت‌های دانشجویی در دوران قبل از انقلاب با تاسی از فرامین امام راحل، موجب تسریع در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران شد.

وی اضافه کرد: موفقیت در ساخت واکسن کرونا و تجهیزات پزشکی نیز از نتایج فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌شائبه دانشجویان ایران اسلامی است.

وی برقراری ارتباط از سوی شورای اسلامی شهر با ادارات کل استانی را از مباحث مهمی برشمرد، که شورا می‌تواند از آن بعنوان عملکرد و اقدامات خوب و ماندگار خود در دوره فعالیتشان یاد کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش تاکید کرد: سه اصل شورای خوب، شهردار خوب و شهر خوب، برآیند و مکمل یکدیگرند و در صورتی که این سه مورد برای یک شهر وجود داشته باشد، آن‌گاه می‌توان گفت که آن شهر توسعه و پیشرفت را تجربه خواهد کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه شورا از مردم و با مردم است، بیان کرد: امروزه یکی از وظایف و تکالیف مهم ما، مقابله با دشمنان و انجام وظایف تعریف شده در قبال مردم است، تا آنها راضی باشند. برای راضی کردن مردم می‌توان از خود مردم و از نقطه نظرات آنها استفاده کرد. کسی که برای شورای داوطلب می‌شود یعنی اینکه می‌خواهد به مردم خدمت کند.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم شوراها و شهرداری‌ها این است که زمانی که مردم با مشکلات و سختی‌هایی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی، مسائل اقتصادی و غیره مواجه می‌شوند، آن زمان وارد صحنه شوند و به همشهریان خود کمک نمایند.

فرماندار گالیکش گفت: موضوع بیمه واحدهای مسکونی بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات شهرداری‌ها را در خصوص جبران خسارات احتمالی و سایر موارد مشابه مرتفع سازد. 

میرزایی ادامه داد: متاسفانه برخی از مواردی که در جریان سفر و حضور استاندار محترم استان در شهرستان و شورای اداری مصوب گردید، تاکنون تحقق نیافته است. ولی کماکان پیگیر آنها هستیم تا مواردی چون جاده سلامت و مشکل تکمیل خیابان کنارگذر شهر گالیکش به زودی برطرف شود.

فرماندار گالیکش در ادامه به مشکلات و معضلات موجود در حوزه فضای مجازی و فعالیت برخی از هنجارشکنان پرداخت و گفت: برای برون‌رفت از این مشکلات باید کانال‌ها و گروه‌های هم‌تراز ایجاد شود و با متخلفان و خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد.

وی موضوع احداث و راه‌اندازی استخر سرپوشیده در گالیکش را از برنامه‌های مهم شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در خصوص اجرای پروژه استخر گالیکش انجام شده و مقرر گردید این پروژه با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شود.

فرماندار شهرستان گالیکش از انتخابات بعنوان یکی از مسائل مهم و کلان کشور نام برد و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که در انتخابات شرکت نموده و برای برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر آن نیز تلاش کنیم.

میرزایی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع جزء وظایف اصلی در ادارات و سایر دستگاه‌ها بوده و اموال عمومی و بیت‌المال نیز موضوع بسیار مهمی است که باید به طور ویژه به آن توجه شود.

وی ضمن قدردانی از حضور فعال و مثبت همه شوراهای اسلامی شهر و شهرداران در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا بیان کرد: مسئله شیوع بیماری کرونا در حال حاضر جزء مهمترین موارد کشور و جامعه می‌باشد لذا همه موظفیم با تداوم اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا و همکاری مردم، تمام تلاش خود را برای ایجاد وضعیت سفید کرونایی در سطح شهرستان بکار گیریم.

گفتنی است در این جلسه فرماندار شهرستان بر تشکیل صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور مردم و فرماندار تاکید کرد.

انسجام و همدلی بین شورای اسلامی، مقدمه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 182
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2897

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1648
بازدید سال:1648
بازدید کل:1245749