عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تشکر فرماندار گالیکش در پی حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات


پیام تشکر فرماندار گالیکش در پی حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

پیام تشکر فرماندار گالیکش در پی حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

فرماندار گالیکش در پیامی از مشارکت پرشور مردم شهرستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در این حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان در این پیام اظهار کرد: بدینوسیله از حضور پرشور و باشکوه ملت ایران خاصه مردم شهرستان گالیکش که با حضور ۷۶ درصدی خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان گالیکش، با شکوه و شورانگیز برگزار شد، لازم می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی اعلام نمایم.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم این شهرستان و همکاری دست‌اندرکاران و سایر عوامل برگزاری انتخابات، میزان مشارکت مردمی شهرستان گالیکش در این دوره از انتخابات بیش از ۲۷ درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده و این در حالی است که میزان مشارکت مردمی در کشور ۴۸.۸ درصد می‌باشد.

احمد تجری‌مفرد افزود: از کل ۴۵ هزار و ۸۷۲ نفر واجدین شرایط در حوزه انتخابیه این شهرستان

۳۴ هزار و ۹۵۲ نفر در این دوره از انتخابات همچون گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته و حماسه پرشور دیگری در مشارکت حداکثری خلق کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گالیکش یادآور شد: در شهرستان گالیکش ۲۲۹۰۴ نفر به سیدابراهیم رئیسی، ۳۶۱۲ نفر به عبدالناصر همتی، ۲ هزار و ۸۹۵ نفر به محسن رضایی و ۸۱۲ نفر به سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رای دادند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 209
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3171

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:749
بازدید سال:5361
بازدید کل:1249462