عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم و مسئولین در راهپیمایی رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن


پیام تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم و مسئولین در راهپیمایی رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم و مسئولین در راهپیمایی رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان در راهپیمایی رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن گالیکش و صادق‌آباد قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر صدای گام‌های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان گالیکش در راهپیمایی رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در این شرایط کرونایی، آن را به تجلی‌گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس گالیکش اعم از فارس، ترک، ترکمن، سیستانی، بلوچ و محلی در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

بدون تردید حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساختید.

بدینوسیله اینجانب با تمام وجود خداوند قادر و متعال را سپاس می‌گویم و از امام جمعه معزز گالیکش، فرماندهان محترم سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین و ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، بخشداران مرکزی و لوه و شهرداران گالیکش و صادق‌آباد در برگزاری مراسم و از حضور مسئولین ادارات، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، و شما مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گالیکش کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌نمایم که چنین صحنه‌های زیبا و باشکوهی را خلق نمودید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مسئولین و مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.


 

علی جوان حاذق خواه

فرماندار شهرستان گالیکش

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 144
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3517

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:749
بازدید سال:5361
بازدید کل:1249462