عضویت    ورود
ورود به سایت
» » هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش به ریاست علی جوان حاذق خواه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با حضور سیدمحمد دلبری امام جمعه گالیکش، جواد رنگ ریز دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای اصلی و مدعوین در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ظهر سه‌شنبه (24اسفندماه) در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش که باحضور سیدمحمد دلبری امام جمعه گالیکش، جواد رنگ ریز دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای اصلی و مدعوین در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش شهرستان، خوب و مطلوب بوده لذا تلاش همه دست‌اندرکاران بویژه مدیریت آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قابل تقدیر است. همچنین از همه ادارات، بخشداران و شهرداران انتظار می‌رود همکاری بیشتری در زمینه‌های مختلف با آموزش و پرورش داشته باشند.

فرماندار گالیکش در ادامه در خصوص اندیشه و کلام ولایت فقیه نیز گفت: ولایت فقیه یک نعمت الهی است که خداوند به ما عنایت کرده ولذا از مسئولین ادارات بویژه ستاد نماز جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درخواست داریم تا در تبیین جایگاه ولایت فقیه و گسترش آن در مدارس شهرستان با مدیریت آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

سیدمحمد دلبری امام جمعه گالیکش نیز با اشاره به روایت‌ها و داستان‌هایی از قرآن کریم، در خصوص تبیین جایگاه ولایت فقیه و گسترش این مهم در مدارس و جامعه سخن گفت و افزود: بزرگترین سرمایه کشور در دست فرهنگیان عزیز است.

وی اضافه کرد: ایجاد مرکز قرآنی در سطح مدارس شهرستان و همکاری همه جانبه آموزش و پرورش با ستاد نماز جمعه و اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند در تربیت ئ رفتار قرآنی و مذهبی دانش آموزان بسیار اثرگذار باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه مواردی از قبیل معرفی املاک مازاد دو روستای کمال آباد و سرخن آباد جهت ساخت مسکن فرهنگیان و محرومین به بنیاد مسکن شهرستان در قالب طرح ملی مسکن، تبیین جایگاه ولایت فقیه در مدارس، ایجاد قرارگاه قرآنی در مدارس و اجرای پانسیون نوروزی جهت دانش آموزان کنکوری در دو دبیرستان مطهره و امیرکبیر گالیکش با نظر موافق اعضای شورا مصوب شد.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

 

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

 

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

 

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 325
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3582

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 809
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:4328
بازدید سال:4328
بازدید کل:1248429