عضویت    ورود
ورود به سایت
» » کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

معاون سیاسی فرماندار گالیکش:

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

معاون سیاسی فرماندار گالیکش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است. نباید صرفاً به اعتبارات اکتفا کرد، بلکه باید خلاقیت، نوآوری و برنامه‌ریزی را در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داد و به طور قطع موثر واقع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، مصطفی فرامرزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی حوزه جوانان، مسائل و مشکلات این حوزه را باید به طور دقیق احصاء نموده و جهت پیگیری اقدامات لازم را در جهت رفع آنها انجام دهد.

معاون سیاسی فرماندار گالیکش افزود: همه ما در قبال جوانان وظیفه داریم، بنابراین در خصوص رفع مسائل و مشکلات ازدواج جوانان و اشتغال آنها باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرامرزی تصریح کرد: جوانان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی برای توسعه هر جامعه‌ای یک ضرورت است و در نتیجه کاهش این سرمایه صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اينکه نگرش ما نسبت به ازدواج آسان باید تغییر کند، ادامه داد: ازدواج آسان باید در جامعه به عنوان یک الگو معرفی و نهادینه شود، چرا که فرهنگ سازی ازدواج آسان و ترویج آن سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

معاون فرماندار تاکید کرد: کاهش موالید و ازدواج در حال حاضر زنگ خطری برای آینده کشور است. بانک‌ها در بحث اعطای وام ازدواج و ضامنین بانکی، همکاری و تسهیل‌گری لازم را داشته باشند. انتظار است این جلسات به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار شود و تنها برگزار کردن جلسه مدنظر نباشد.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و برقراری ارتباط بین جوانان و پارک علم و فناوری و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های اشتغال‌زایی جوانان نسبت به فعال‌ سازی ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های جوانان اقدامات لازم را انجام دهد. که این امر زمینه ساز مسئله ازدواج آسان خواهد شد.

فرامرزی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اثرات مثبت و بسیار مهم ترویج ازدواج بقای نسل است. از طرفی هم نهاد خانواده اساسی‌ترین رکن هر جامعه است که اگر تزلزل پیدا کند، آسیب‌های زیادی را به دنبال دارد.

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

کمترین دغدغه جوانان، اشتغال و ازدواج است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 133
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3719

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:15
بازدید سال:4627
بازدید کل:1248728