عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

فرماندار گالیکش در دومین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان:

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

فرماندار گالیکش در دومین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان گفت: مردم (جمعیت)، ثروت واقعی هر کشوری را تشکیل می‌دهند و در حقیقت جمعیت همواره یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان عصر چهارشنبه (15تیرماه) در دومین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان که با حضور مصطفی فرامرزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، آزاده رجبی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان، بخشداران، شهردار گالیکش، روسای بانک‌ها و تنی چند از مسئولین و کارشناسان واحد امور بانوان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قطعا جمعیت یک مزیت است. اما تأخیر و چالش‌های ازدواج جوانان، مسئله تامین مسکن، نگرانی از بیکاری سرپرست خانواده، اشتغال و نگرانی‌های آینده زنان، هزینه‌های دوران بارداری، زایمان و شیردهی و بسیاری موارد دیگر از جمله مهمترین موانع فرزندآوری است که بطور مستقیم نرخ رشد جمعیت را به مخاطره انداخته است.

علی جوان خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها، نهادها، ادارات و دستگاه‌ها و حتی افراد به هر طریق ممکن باید به روان سازی امور حمایت از خانواده و ازدیاد جمعیت کمک کنند تا انشاءالله آینده‌ای جوان، با نشاط، کارآمد و پرانرژی در ظل توجهات الهی و همراه با ولایت داشته باشیم.

تعیین میانگین سنی شهرستان توسط اداره ثبت احوال، برگزاری جلسات آموزشی با کیفیت مرتبط و منظم، حمایت بیشتر بانک‌های عامل در خصوص اعطای تسهیلات فرزندآوری و تبلیغات میدانی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که از سوی فرماندار گالیکش بعنوان دستور جلسه و مصوبات آن اعلام شد.

 

 

۷۳ ماده قانونی از خانواده و جوانی جمعیت حمایت و ۲۱ مانع پیش‌رو را رفع می‌کند

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان نیز با اعلام این مطلب گفت: در بحث حمایت از فرزندآوری، تسهیلات کم بهره از مبلغ ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر فرزند تا پنج مورد به زوجین پرداخت می‌شود.

آزاده رجبی در رابطه با حمایت از زوج‌های نابارور تصریح کرد: برای تمامی زوج‌های نابارور در مراکز دولتی تا ۹۰ درصد و در مراکز خصوصی نیز تا ۶۰ درصد هزینه‌ها از طریق بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وی در حوزه فرهنگی و مسکن نیز گفت: موضوعات برای اجرائی شدن ۷۳ ماده این قانون در حال اجراست تا مردم از ثمرات آن برخوردار شوند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان یادآور شد: سهل انگاری دستگاه‌های مرتبط و تخطی از این قانون و یا موارد بازدارنده ازدیاد جمعیت جرم محسوب شده و مجازات‌های جریمه نقدی، شلاق، زندان و حتی اعدام را نیز در پی دارد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مسئله ناباروری در استان گلستان در وضعیت قرمز بوده و این آمار به مرز ۴۰ الی ۵۰ درصد می‌رسد.

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت دولت‌ها است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 142
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3754

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1514
بازدید سال:1514
بازدید کل:1245615