عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش


تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، جلسه با فعالان شبکه های مجازی با حضور فرماندار شهرسستان میرباقری مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری تشکیل شد.

خسروی فرماندار گالیکش ضمن  تقدیر و تشکر و خیر مقدم به میرباقری مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان است و گرامی داشت این روز های تاریخی و ارزش ها و آرمان های آن روزها برما واجب است .

وی تصریح کرد دهه فجر امسال رنگ و بوی سیاسی خاصی دارد چرا که با به نتیجه رسیدن برجام به دنیا ثابت کردیم که با مذاکره  و گفتمان نیز می توان مشکلات را حل کرد ، امسال دنیا شاهد موفقیت ما بود و شایسته است این مهم را نه تنها در امور بین الملل بلکه در امور داخلی کشور نیز رعایت کنیم .

 نماینده دولت در شهرستان گالیکش در جمع فعالان مجازی شهرستان گفت :انتخابات امسال مهمترین مساله ای است که پیش رو داریم وامسال با قدرت گرفتن فضای مجازی سمت و سویی متفاوت به خود گرفته است ، این جلسه  بمنظور رسیدن به چهارچوبی مثبت و  جهت دادن به این فعالیت های مجازی تشکیل شده است ، تا انشالله بتوانیم از ظرفیت هایی که علم و تکنولوژی در اختیار ما گذاشته است به نحو احسن استفاده کنیم .

میرباقری مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری در این جلسه گفت : با توجه به فعالیت پررنگ شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در زندگی امروژه و نزدیکی به ایام انتخابات برآن شدیم تا جهت سمت و سو دادن و تعیین چهارچوب برای این فعالیت ها شما عزیزان را گرد هم آوریم.

وی نقاط خطر در فعالیت های مجازی را عدم انحراف از موازین اسلام دانست و گفت:  اذا فسد العالم فسد العالم( شرح غرر الحكم ، ج 4، ص 109، ح 5472: زلة العالم تفسد عوالم).

 با توجه به این  مطلب ،یک عالم فاسد جامعه ای را به فساد می کشاند و اکنون که سکان داران فضای مجازی در شهرستان هستیم باید مواظب این خطوط قرمز باشم ،

مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری فضای مجازی را ظرفیت بسیار خوبی دانست که باید مدیریت شود و به نحو احسن از آن استفاده کرد .

وی گفت فضای مجازی فضای مبارکی است ،اما شمشیر دو لب است . این فضا هم میتواند مفید و موثر و هم میتواند مسموم باشد  باید تلاش کنیم در این فضاها رنگ نگیریم و به اشتباه قلم نرانیم .

تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

 

تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

 

تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

تشکیل جلسه با فعالان شبکه های مجازی شهرستان گالیکش

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 637
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 928

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:754
بازدید سال:5366
بازدید کل:1249467