عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » علیرضا آگاهی بخشدار این بخش خداحافظی کرد.

در نشستی صمیمی و دوستانه با شوراها و دهیاران بخش لوه:

علیرضا آگاهی بخشدار این بخش خداحافظی کرد.

علیرضا آگاهی بخشدار این بخش خداحافظی کرد.

 آگاهی در این جلسه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت: مهم‌ترین و بالاترین شأن مسئولین خدمت به مردم است و باید همه توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بکار گیریم.

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مردمی‌ترین نظام سیاسی دنیاست و مسئولین برخاسته از متن مردم و خدمتگزار مردم‌اند. مردمی که به تعبیر حضرت امام (ره) ولی‌نعمت ما هستند.

وی افزود: امید است شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران برنامه‌های مفید و اقدامات مناسبی در راستای مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح بخش لوه صورت دهند.

وی ضمن درخواست حلالیت از تمامی شوراها و دهیاران بخش لوه گفت: اعضای شوراهای روستایی و دهیاران باید با تلاش و همکاری میان مسئولان بخش و شهرستان، امور و وظایف خود را در راستای جلب رضایت خداوند انجام دهند.

وی با گذر از کارهای انجام‌شده در مدت 3 سال مسئولیت خود در خصوص کارهایی که باید دهیاران و شوراهای بخش و روستایی پیگیر آن باشند گفت: بحث کوچ روستای کندسکو که فاقد هرگونه امکانات است، آب شرب روستاهای قوشه چشمه، پاسنگ بالا، سرخه نوحه، لوه و کرنگ کفتر، ساماندهی ماشین زباله روستایی، فعال کردن شرکت تعاونی روستایی بخش و پیگیری حقوق شوراها، دهیاران و ذی‌حسابی باید در دستور کار باشد.

شنیده های حکایت از آن دارد که از اسماعیل وکیلی کارمند بخشداری بخش مرکزی گالیکش به عنوان اصلی ترین گزینه بخشداری لوه مطرح است.

در ادامه جلسه هر یک از شوراهای روستایی بخش لوه و دهیاران مطالبی را ایراد کردند.

لازم به ذکر است علیرضا آگاهی پیش از این در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بانک انصار مشغول خوده است و به گفته وی از تاریخ 18 خرداد ماه سال 90 تا پایان زمان حکم خود در تاریخ 13 مرداد ماه سال 93 به عنوان بخشدار بخش لوه انجام وظیفه کرده است.

همچنین وی در 15 ماه اول خدمت خود در بخشداری لوه و یک ماه و نیم پایانی خدمتش هیچ گونه خقوقی از دولت دریافت نکرد

به نقل از : نیلکوه 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 1358
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 106

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 973
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:4492
بازدید سال:4492
بازدید کل:1248593