عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش


20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

به گزارش روابط عمومی فرماندار گالیکش سومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی(ع) با حضور ایوب ابوالتختی معاون فرماندار گالیکش، سرهنگ قاضوی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین و نمایندگان شبکه جوانان رضوی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه معاون فرماندار گالیکش ضمن تاکید نسبت به برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از وقت در راستای بهره برداری معنوی هر چه بیشتر از این حضور باشکوه گفت: این برنامه و کاروان یک حرکت ارزشمند معنوی است فلذا برنامه ریزی و زمان بندی مراسم باید در نهایت دقت انجام گیرد تا هم مردم و هم مدعوین محترم نهایت استفاده از زمان را ببرند و کوچکترین دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

حسین عطار نماینده شبکه جوانان رضوی شهرستان گالیکش در همین رابطه طی گفتگویی در محل دفتر روابط عمومی فرمانداری گالیکش به تشریح اهداف،کارکردها،انتظارات و برنامه های این حرکت ارزشمند معنوی پرداخت و گفت: در برنامه های دهه کرامت حضور در کشورهای مختلف و کشور عزیز اسلامی مان جهت ارجاع و نشان دادن حضور خادمین و پرچم متبرک رضوی (ع) تدارک دیده شده است تا با این حرکت فرهنگی،معنوی مکانها را متبرک و نسبت به ایجاد فضای معنوی در جامعه و سایر کشورها کمک شود.

وی افزود: شعار امسال کاروان « اشهد انک جاهدت فی الله حق جهاده» می باشد و امسال آستان قدس در بحث جهادی وارد شده است تا در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم قدم بردارد و البته این خود در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و تحقق شعار سال است.

عطار تصریح کرد: حضور این کاروان در شهرستان گالیکش از تاریخ 20 مرداد به مدت یکروز و در قالب 2 گروه 8 نفره خواهد بود. هرگروه شامل 4 خادم،یکنفر مبلغ مرد،یک پزشک افتخاری داوطلب، یک راهنما و یک سرگروه است. البته در کنار این عزیزان 20 نفر از عوامل اجرایی شهرستان و استان نیز حضور خواهند داشت.

وی سپس به بیان انتظارات شبکه جوانان رضوی از مسئولین و مردم پرداخت و ادامه داد: از مسئولین می خواهیم تا نسبت به اجرای هرچه بهتر این برنامه به ما کمک نمایند و از شهروندان عزیز انتظار حضور حداکثری در این برنامه ها را داریم.

گفتنی است که این مجموعه با همکاری شبکه جوانان رضوی شهرستان که زیر نظر آستان قدس تشکیل کردیده ، برنامه های خود را اجرا می نمایند.

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

 

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

 

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

 

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش

 

20مرداد، حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان گالیکش


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 629
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1093

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1646
بازدید سال:1646
بازدید کل:1245747