عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هرکدام از ارکان کشور تقویت بشود یعنی نظام تقویت شده است

فرماندار گالیکش در چهارمین جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت:

هرکدام از ارکان کشور تقویت بشود یعنی نظام تقویت شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هرکدام از ارکان کشور تقویت بشود یعنی نظام تقویت شده است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش چهارمین جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت با حضور فرماندار،معاون فرماندار،بخشداران بخش مرکزی و بخش لوه ،تعدادی از کارشناسان و روسای ادارات صبح امروز در محل دفتر فرماندار گالیکش تشکیل گردید.

این جلسه در راستای انتخاب و تعیین برنامه های شاخص و برنامه ریزی در راستای اجرای آنها توسط ادارات و نهادهای مربوطه تشکیل گردید.

در همین رابطه فرماندار گالیکش ضمن تاکید مجدد بر اهمیت هفته دولت و لزوم بررسی عملکرد ادارات و نهادها در این هفته توسط دفاتر نظارتی و ارزیابی گفت: هفته دولت امسال از چند جهت اهمیتش بیشتر از سالهای گذشته است. نخست آنکه در سال آخر دولت یازدهم قرار داریم و دیگر اینکه در این مدت دولت قدم های بسیار خوبی را برداشته است که باید به درستی به مردم انعکاس داده شود.

وی افزود: البته اینهایی که میگوئیم به این معنی نیست که حق مردم ادا شده بلکه حق مردم بیش از اینهاست ولی دولت در حد بضاعتش بسیار خوب پیش رفته است.

خسروی ضمن اذعان به این نکته که امکانات دولت از نظر اطلاع رسانی و تبلیغات خوب نبوده است ادامه داد: باید هر یک از ما در حکم یک رسانه بشویم و عملکرد دولت را به مردم انتقال دهیم.

عالیترین مقام اجرایی دولت یازدهم در شهرستان گالیکش تصریح کرد: ما نسبت به مردم وظیفه داریم و باید مردم را امیدوار نگه داریم آنهم نسبت به واقعیت هایی که در کشور وجود دارد. مردم وقتی ببینند که ما از شرایط بحران عبور کرده ایم و شرایط اقتصادی خوبی ایجاد شده است امیدوار می شوند و حتی سرمایه های کوچک خود را هم پای کار می آورند.

وی تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم که هرکدام از ارکان کشور تقویت بشود یعنی نظام تقویت شده است. لذا همه ما وظیفه داریم که در راستای همگرایی،هم افزایی و اتحاد کلمه در بین همه دستگاهها حرکت نماییم.

هرکدام از ارکان کشور تقویت بشود یعنی نظام تقویت شده است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 559
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1134

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:753
بازدید سال:5365
بازدید کل:1249466