عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش


برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش همایش بررسی چالش‌های ازدواج جوانان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولین،کارشناسان بانوان و مردم شهرستان گالیکش در محل سالن شهید محمدباقر خسروی این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش در این همایش اشتغال و ازدواج جوانان را از مهم‌ترین مسائل جامعه عنوان کرد و گفت: فراگیری آموزه‌های دینی ما در بحث شروع زندگی زوجین برای تشکیل کوچک‌ترین واحد اجتماع جامعه (خانواده) تأثیرات بسیار مثبتی خواهد داشت.

علی رمضانی راد افزود: بنابراین آموزش جوانان و خانواده‌ها، اطلاع‌رسانی مناسب و فرهنگ‌سازی در جامعه، سه اصلی است که بر عهده دستگاه‌های دولتی متولی این امر، مؤسسات خیریه و همچنین رسانه‌های گروهی مانند صداوسیما است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای این امر استفاده کرد گفت: موضوع ازدواج جوانان تنها نباید به هفته و مناسبت خاصی خلاصه شود، بلکه فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان برای جوانان باید دغدغه جدی مسئولان و متولیان امر باشد و در طول سال برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

به گفته وی طی سالیان اخیر آمار طلاق در کشور افزایش‌یافته است. مطمئناً اگر ازدواج مناسب و بادید مناسبی اتفاق بیفتد از عوارض و مشکلات پس‌ازآن نیز کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: سن ازدواج در کشور افزایش‌یافته و آمار ازدواج و طلاق به هم نزدیک شده‌اند و این زنگ خطری برای ورود همه‌جانبه مسئولین امر به این موضوع است.

رمضانی راد بهترین اتفاق سال گذشته گالیکش را تشکیل «کمیته تخصصی آموزش قبل از ازدواج» در این شهرستان عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون زوجین مشاورهای ازدواج، مسائل زناشویی، حقوق مدنی، اجتماعی، قضایی و شهروندی را می‌توانند در گالیکش دریافت کنند.

یکی از مشاورین امور خانواده شهرستان گالیکش نیز در این همایش گفت: تحکیم بنیان خانواده و تشکیل خانواده از مسائل مهم است که باید درزمینهٔ تقویت و حفظ آن گام‌های اساسی برداشت. به‌یقین یکی از مسائل مهم ما، پرداختن به موضوع تشکیل خانواده، بحث خانواده و ازدواج سالم است.

مجتبی وزیری افزود: مفاهیم زندگی مشترک، عشق، انتظارات زوجین از همدیگر، درست زیستن و اخلاق زندگی مشترک از مسائل مهمی است که باید بر پایه ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه نهادینه و تقویت شود.

وی کنترل زوجین برای تسلط بر یکدیگر را یکی از آفات زندگی مشترک اعلام کرد و تصریح کرد: ازدواج بایستی با انتخاب عاقلانه وزندگی عاشقانه همراه باشد.

در این همایش از خانم شیخی به‌عنوان مادر موفق شهرستان گالیکش تجلیل شد.

همایش بررسی راهبردهای ازدواج ساده، سالم و پایدار در جوانان با مشارکت و همکاری اداره بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان، شبکه بهداشت، کمیته امداد، فرمانداری، اداره آموزش‌وپرورش و مشاور امور جوانان فرمانداری گالیکش در کانون شهدا دانش‌آموزی شهید محمدباقر خسروی برگزار شد.

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

 

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

 

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

 

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش

 

برگزاری همایش هفته ازدواج در شهرستان گالیکش


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 532
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1186

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:760
بازدید سال:5372
بازدید کل:1249473