عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همه چیز کربلا معما و معجزه است

فرماندار گالیکش در سومین جلسه ستاد اربعین:

همه چیز کربلا معما و معجزه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همه چیز کربلا معما و معجزه است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی در سومین جلسه برنامه ریزی ستاد اربعین ضمن بیان این مطلب گفت : در آستانه اربعین امام حسین (ع) قرار داریم. اربعین در ایام شهادت و عزای امام حسین(ع) یک جایگاه اصلی ویژه ای دارد.

وی افزود: واقعیت امر این است که از نظر تاثیرگذاری و تبلیغات مراسم اربعین دارای جایگاه ویژه ای است. این مراسم به عنوان یکی از برنامه های شاخص برای جهان تشیع و چه بسا برای سایر مسلمین و سایر ادیان به شمار می رود. 

خسروی ادامه داد: مراسم اربعین یم پتانسیل خیلی قوی برای حفظ و حراست از جهان تشیع است.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: اینکه در روایت امده امام حسین (ع) سفینه نجات است،هرروز که ما جلوتر می رویم و سال به سال که از تاریخ کربلا می گذرد انسان ایمانش به این موضوع بیشتر می شود.

وی اضافه کرد:با اینهمه خطرات سال به سال آمار زائرین اربعین بیشتر می شود و این نشان دهنده اوج عشق و ارادت به سرور سالار شهیدان است و این در حالی است که بسیاری از رسانه های مطرح دنیا این مراسم را پشش نمی دهند ولی اندک رسانه هایی که این مراسم را پخش می کنند باعث بهت و حیرت دنیا شده است.

خسروی تصریح کرد: وقتی دنیا اینهمه شور و اشتیاق را می بیند به فکر فرو می رود که امام حسین (ع) با دلها چه کرده است که پس از گذشت اینهمه سال برای زیارتش سر از پا نمی شناسند.

گفتنی است که ستاد اربعین در کشور و استان فعال است و در شهرستان گالیکش نیز این ستاد کاملا فعال بوده و ضمن برگزاری جلسات مختلف در حال تدارک برای جمع اوری و ارسال کمکهای مردمی جهت برپایی موکب استان گلستان می باشد.

این موکب ها در کربلا و نجف برای پذیرایی از زائرین در موسم اربعین برپا خواهد شد و بصورت متمرکز با کمک خیرین و مردم به ارائه خدمات به زائرین اربعین خواهد پرداخت. 

قابل ذکر است که همشهریان می توانند کمکهای و نذورات نقدی خود را برای استفاده در این موکب به شماره حساب جاری سیبا 0110872019000 نزد بانک ملی  گالیکش به نام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان (ویژه ستاد اربعین) واریز نمایند.

همه چیز کربلا معما و معجزه است

 

همه چیز کربلا معما و معجزه است

 

همه چیز کربلا معما و معجزه است

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 854
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1238

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:874
بازدید سال:5486
بازدید کل:1249587