عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 20 درصد جامعه هدف گالیکش تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار خواهند گرفت


20 درصد جامعه هدف گالیکش تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار خواهند گرفت

20 درصد جامعه هدف گالیکش تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار خواهند گرفت

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش،حسن خسروی در جلسه بیمه روستائیان و عشایر این شهرستان ضمن تاکید برمطلب فوق گفت: باید تلاش کنید تا پایان سالجاری 20 درصد جامعه هدف شهرستان تحت پوشش تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گیرند.

وی افزود: بسیاری از مراجعین ما افراد نیازمند هستند  لذا باید تلاش کنید تحت پوشش این طرح قرار گیرند تا بتوانند از مزایای مالی این طرح بهره مند گردند.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: باید کارگزاران نظام تلاش نمایند و با تلاش بیشتر شما عزیزان یقینا اتفاقات خوبی را برای مردم و کشور شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف دولت ها رسیدگی به حقوق شهروندی در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و ارائه خدماتی است که در شان جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

خسروی ضمن مهم و عدالت محور خواندن طرح بیمه روستائیان و عشایر تاکید کرد: همه ما باید به عنوان دستگاه دولتی باید از برنامه های دولت پشتیبانی نماییم و خدمات مطلوبی را به مردم ارائه نماییم.

در ابتدای این جلسه پولادوند، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان،از تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در استان گلستان خبر داد و گفت: اولین ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایردر سطح استان در شهرستان گالیکش تشکیل خواهد شد. 

وی افزود: در گذشته این طرح دارای محدودیت هایی بود که اکنون برداشته شده است، یکی از آنها محدودیت سنی است که برداشته شده و دیگر محدودیت سنی برای عضویت در این طرح نداریم و افراد 90 ساله هم می توانند عضو این طرح بشوند. همچنین جامعه هدف قبلا فقط روستائیان و عشایر بودند ولی اکنون تمام افراد جامعه هدف می توانند عضو این طرح شوند. افرادی که در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.کشاورزانی که در شهر سکونت داشته و لی در روستا زمین کشاورزی دارند و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و دامپروری می توانند عضو این طرح شوند. همه اینها از مزایایی است که دولت تدبیروامید فراهم کرده است.

پولادوند تصریح کرد: هر کس با هر شرایط مالی می تواند عضو صندوق شود و هر مبلغی که بابت این طرح بپردازد بلافاصله و در همان لحظه دولت 2 برابر آن مبلغ پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: کسانی که 15 سال عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بوده و 65 سال تمام داشته باشند بازنشسته خواهند شد و حقوق بازنشستگی دریافت خواهند کرد. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان عنوان کرد: اکنون 839خانوار گلستانی مستمر بگیر این صندوق هستند که سهم خانوارهای مستمری بگیر شهرستان گالیکش 7 خانوار است.

وی تعداد کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان گالیکش را 7 کارگزار اعلام کرد و اضافه کرد: جامعه هدف شهرستان گالیکش 11612 نفر است که از این تعداد 1422 نفر را توانسته ایم تحت پوشش بگیریم که معادل 12/5 درصد واجدین شرایط است. 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 502
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1287

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:749
بازدید سال:5361
بازدید کل:1249462