عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خوشبختانه در شهرستان گالیکش بحث آبیاری مزارع صیفی جات با فاضلاب را نداریم

معاون فرماندار گالیکش :

خوشبختانه در شهرستان گالیکش بحث آبیاری مزارع صیفی جات با فاضلاب را نداریم

خوشبختانه در شهرستان گالیکش بحث آبیاری مزارع صیفی جات با فاضلاب را نداریم

 حسین بای در جلسه کارگروه سلامت شهرستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه ما از این لحاظ در سطح استان در سطح مطلوبی قرار داریم اما مسئولین و متولیان باید مراقبت بیشتری به عمل آورند چراکه تامین سلامتی مردم و بخصوص سلامت غذایی افراد جامعه بسیار مهم است. گاهی مشاهده می شود که افرادی در کنار جاده ها مشغول خالی کردن فاضلاب در مزارع کشاورزی هستند که این امر سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت ولی خوشبختانه ما چنین چیزی نداشته ایم با این حال دستگاههای ذیربط باید نظارت بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر نظارت شبکه بهداشت و مسئولین انتظامی نسبت به عدم ارائه مواد دخانی در مراکز خدمات عمومی افزود: جلوگیری از عرضه مواد دخانی در مراکز خدمات عمومی و گردشگری باید به طور جدی پیگیری شود و متولیان این موضوع را با جدیت پیگیری نمایند چراکه عرضه اینگونه مواد سودآوری خوبی برای فروشندگان داشته و ممکن است سایرین را نیز برای ورود به این مسئله ترغیب نماید.

آقای بای در ادامه تصریح کرد: ایجاد فضای سالم و بهداشتی در پارکها و مراکز تفریحی و گردشگری تحت عنوان «پارک بدون دخانیات » با همت شهرداری و سایر دست اندرکاران باید در برنامه ها قرار گیرد.

وی همچنین در خصوص تامین آب شرب و بهداشتی بخش لوه گفت: خوشبختانه با همت و پیگیری مسئولین و فرمانداری، چاه عمیق بخش لوه به عمق مورد نظر رسیده و اگر تا 72 ساعت دیگر بحث پمپاژ و کلر زنی آن به اتمام برسد شاهد حل مشکل آبرسانی این بخش خواهیم بود. لازم است بخشداران نسبت به واگذاری و تحویل شبکه آب روستا های باقیمانده به کمک اداره ی آبفار پیگیری لازم را بعمل آورند.

وی در پایان گفت: با توجه به گزارشات واصله درخصوص افزایش گزش توسط سگهای ولگرد، لازم است دهیاران با هماهنگی دستگاههای ذیربط نسبت به اجرای طرح اتلاف سگهای ولگرد پیگیری داشته باشند. همچنین بحث بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی با توجه به اینکه در فصل سفر قرار داریم باید توسط کارگروه مربوطه با جدیت ادامه داشته باشد.

خوشبختانه در شهرستان گالیکش بحث آبیاری مزارع صیفی جات با فاضلاب را نداریم

خوشبختانه در شهرستان گالیکش بحث آبیاری مزارع صیفی جات با فاضلاب را نداریم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 960
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 129

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1568
بازدید سال:1568
بازدید کل:1245669