عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » براي توسعه استان بايد كارها بر اساس علم و دانش انجام شود.

نماينده ولي فقيه در استان گلستان:

براي توسعه استان بايد كارها بر اساس علم و دانش انجام شود.

آيت الله سيد كاظم نورمفيدي در مراسم كلنگ زني حسينه بزرگ شهرستان گاليكش با بيان اينكه جلوي ورود سرمايه گذاران به استان گلستان را با مانع تراشي نگيريد، گفت: آنچه باعث توسعه يك كشور مي شود علم و بكارگيري تكنولوژي است و همه اينها از عوامل مهم توسعه و پيشرفت هستند.

وي ابراز داشت: امروزه در دنيا كشوري پيشرفته محسوب مي شود كه از نظر علمي بر همه برتري داشته و جلوتر باشد كه مي توان با ايجاد يك برنامه تدبيري مناسب توسعه يك جامعه را به دنبال داشت.

وي با بيان اينكه اسلام ديني است كه ما را به سوي علم هدايت مي كند، اظهار داشت: در مكتب اهل بيت(ع) و اسلام هميشه بر علم آموزي تاكيد شده به طوري كه بعد از پيدايش اسلام و پيامبر اكرم (ص) نهضت علمي بزرگي در ميان مسلمانان پديدار شد كه هيچ كجاي دنيا اين امر مشاهده نمي شد.

آيت الله نورمفيدي افزود: در دوران پيامبر (ص) دانشمندان بسيار بزرگي در بين مسلمانان وجود داشتند اما متاسفانه مدتي بعد اين حركت تداوم پيدا نكرد و اگر همان حركت ادامه داشت امروز جهان در دست مسلمانان بود.

وي با عنوان اينكه مردم گلستان در زمينه وحدت بسيار خوب عمل كرده اند، بيان داشت: خوشبختانه استان گلستان جزء استان هايي است كه اختلاف بين مردم بسيار كم است و اين امتياز خوبي براي ما محسوب مي شود و نبايد بگذاريم تا اين امتياز را از دست بدهيم.

امام جمعه شهرستان گرگان با بيان اينكه بايد با همكاري همديگر براي توسعه استان تلاش كنيم، تصريح كرد: از حصار برخي چيزها بايد بيرون بياييم و خود را محصور نكنيم و بايد تلاش كنيم دست كساني كه به دنبال توسعه استان هستند را بگيريم و اين بهترين عمل صالح محسوب مي شود.

وي اذعان داشت: براي رسيدن استان به توسعه بايد كارها بر اساس علم و دانش انجام شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1090
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1754
بازدید سال:1754
بازدید کل:1245855