عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدارس خوبی در شهرستان گالیکش ساخته‌شده /از خیرین انتظار داریم به کمک آموزش‌وپرورش بشتابند

فرماندار گالیکش در نشست خبری به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش :

مدارس خوبی در شهرستان گالیکش ساخته‌شده /از خیرین انتظار داریم به کمک آموزش‌وپرورش بشتابند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدارس خوبی در شهرستان گالیکش ساخته‌شده /از خیرین انتظار داریم به کمک آموزش‌وپرورش بشتابند

فرماندار گالیکش در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش در محل دفتر فرماندار برگزار گردید ضمن تبریک این هفته به فرهنگیان و اعضا شورای آموزش‌وپرورش گفت: شورای آموزش‌وپرورش یکی از شوراهای بسیار مهم و تأثیرگذار در کشور است.

وی افزود: آموزش‌وپرورش یکی از نهادهای بسیار بزرگ کشور است و مخاطبان فراوانی در سطوح مختلف دارد. لذا مشکلات و مسائل آن بزرگ است و چه‌بسا برطرف کردن مسائل و مشکلات این ارگان به‌تنهایی از عهده آموزش‌وپرورش برنیاید و احتیاج هست در یک سطح گسترده‌تری به مسائل آموزش‌وپرورش پرداخته شود.

خسروی اضافه کرد: عضویت امام‌جمعه، فرماندار و افراد مؤثر شهرستان در این شورا از بعد معنوی و اداری نشان‌دهنده آن است این حوزه توجه درخوری لازم دارد تا بتوانند نیازهای مادی و غیرمادی آموزش‌وپرورش را تأمین کنند.

به گفته نماینده دولت در شهرستان گالیکش شورای آموزش‌وپرورش سعی کرده تا در سطح این شهرستان از تمامی ظرفیت‌هایی اداری و غیر اداری برای ارتقاء سطح علمی و پرورشی دانش آموزان استفاده کند.

وی تصریح کرد: این شورا با ارتقاء سطح علمی - آموزشی مدارس گالیکش و تشکیل مدارس شاهد و نمونه دولتی باعث جذب دانش آموزان در سطح مدارس این شهرستان شده و دیگر کمتر شاهد تحصیل دانش آموزان در خارج از شهرستان هستیم. آمار قبولی دانش آموزان گالیکش در امتحان نهایی نشان‌دهنده موفقیت در این عرصه بوده است.

فرماندار گالیکش بهبود فضای آموزشی سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های شورای آموزش‌وپرورش با توجه به تنگناهای اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: مدارس طرح برکت در روستاهای «ینقاق» و «صادق‌آباد» ساخته شد و مدرسه کوثر شهر گالیکش نیز مقاوم‌سازی شد.

وی افزود: مدرسه شاهد و چند مدرسه دیگر در گالیکش در حال ساخت هستند. با هماهنگی‌های انجام‌شده با مدیرکل جهاد کشاورزی گلستان نیز به‌زودی شاهد آغاز ساخت مدرسه تخصصی کشاورزی در روستای ینقاق گالیکش خواهیم بود.

خسروی اظهار داشت : کار ساخت نخستین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گالیکش به اتمام رسیده و در حال تجهیز آن هستیم و تلاش داریم تا در دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی ساخت مدرسه تخصصی کاردانش پسران و هنرستان فنی و حرفه‌ای دختران را ازجمله نیازهای شهرستان گالیکش اعلام کرد و از خیرین خواست تا آموزش‌وپرورش را یاری کنند.

نماینده دولت در شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه پرورش درست دانش آموزان از دستورات جدی شورای آموزش‌وپرورش است گفت: در شورای آموزش‌وپرورش سعی بر آن است تا پرورش، آموزش مهارت‌های زندگی و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی کمک کند دانش آموزان در قالب سیستمی برگرفته از فرهنگ اسلامی - قرآنی آموزش‌وپرورش داده شوند.

به گفته خسروی کسب مقامات برتر کشوری و استانی درزمینهٔ ورزشی، قرآنی و فرهنگی خود نشان از اهتمام این شورا در این زمینه است.

فرماندار گالیکش عنوان نمود: آموزش‌وپرورش گالیکش از خیرین مدرسه‌ساز بهره‌مند‌است اما بیشتر خیرین هم‌وطنان خارج از این شهرستان هستند. انتظار ما از شهروندان توجه جدی‌تر به آموزش‌وپرورش است. ظرفیت شهروندان گالیکش بیش از آن است تا درزمینهٔ ساخت‌وساز و تجهیز دست آموزش‌وپرورش را بگیرند.

وی سپس تاکید کرد: البته مدارس خوبی در شهرستان ساخته‌شده اما عمر فضاهای آموزشی به اتمام می‌رسد. برخی فضاهای آموزشی در سطح دانش آموزان ما نیست و کم‌کم مخروبه می‌شوند. انتظار ما از خیرین آن است تا به کمک آموزش‌وپرورش بیایند تا بافت‌های فرسوده را بازسازی و نوسازی کنیم.

خسروی اضافه کرد: با برخی از خیرین مذاکراتی شده و به‌زودی ساخت یک مدرسه خیر ساز توسط یکی از شهروندان گالیکشی در این شهر گالیکش آغاز می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد : شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان از مسائل رفاهی دانش آموزان نیز غافل نبوده و دانش‌آموزانی که تمکن مالی ندارند را موردتوجه خود قرار داده و مساعدت‌های خوبی طی این سال‌ها در این حوزه انجام‌گرفته است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 928
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1326

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:773
بازدید سال:5385
بازدید کل:1249486