عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خدمت‌رسانی به هموطنان نوعی عبادت است

فرماندار گالیکش:

خدمت‌رسانی به هموطنان نوعی عبادت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

خدمت‌رسانی به هموطنان نوعی عبادت است

 به گزارش " روابط عمومی فرمانداری گالیکش" حسن خسروی در جلسه کمیته تسهیلات سفر شهرستان گالیکش با محوریت سفرهای نوروزی گفت: برخی از هموطنان بخصوص اعضای کمیته سفر در حال خدمت‌رسانی به هموطنان بخصوص در ایام نوروز هستند که از جهتی می‌توان گفت این کارشان نوعی عبادت است.

 

وی افزود: ستاد سفر با آمادگی کامل در قالب طرح برای رفاه حال مسافران باید انجام‌وظیفه کند.

 

خسروی با اشاره به پتانسیل گردشگری گالیکش گفت: پیش‌بینی می‌شود طبق روال هرسال پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی باشیم و برای این موضوع باید تمامی حوزه‌ها مدنظر قرار گیرد و کمیته‌ها با آمادگی کامل حضورداشته باشند.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گالیکش نیز از تشکیل کمیته‌های 11 گانه با مسئولیت مشخص دستگاه‌ها به ریاست فرماندار برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در سه سطح کشوری به ریاست معاونت گردشگری سازمان، سطح استانی به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی و سطح شهرستانی به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی خبر داد.

 

مریم آتابای افزود: ستاد خدمات سفر یک ستاد دائمی بوده و مربوط به یک‌فصل خاص نیست و در زمان اوج گردشگران مسائل را با حساسیت پیگیری می‌کند.

 

وی گفت: هدف این ستاد توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران است.

 

به گفته رییس اداره میراث فرهنگی گالیکش از شاخصه‌های این شهرستان آن است ورودی شرق گلستان است و این می‌تواند باعث جذب گردشگر در این شهرستان شود.

 

آتابای از ستاد تسهیلات سفر درخواست کرد: در ایام نوروز در حاشیه جاده بین‌المللی گالیکش بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های برپا می‌شود و می‌طلبد با برنامه منسجم‌تری در این حوزه برای ماندگاری مسافر عمل کنند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نظارت و تنظیم بازار بر عهده اداره صنعت، معدن است گفت: در پی آن هستیم تا کمترین نارضایتی مسافرین را از گالیکش شاهد باشیم.

 

 

حسن رزاقی افزود: رسیدگی سریع به شکایات مسافرین جهت حفظ کرامت و حقوق هموطنان در اولویت‌ها قرار دارد و در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌شود.

 

به گفته وی در ایام پایانی سال تقاضای خرید اجناس از سوی شهروندان و مسافرین بالا می‌رود و نظارت و تنظیم بازار در دستور کار است. با توجه به اینکه سودجویان از ایام پایانی سال استفاده می‌کنند؛ برخورد جدی و قانونی باعرضه کنندگان کالاهای قاچاق و بی‌کیفیت انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: آبان ماه امسال ترازوهای اصناف گالیکش با همکاری استاندارد گلستان چک شد و خوشبختانه هیچ‌گونه خلفی در این حوزه مشاهده نشد.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز برای ایام نوروز گالیکش نمایشگاه بهاره در نظر گرفته نشده است گفت: در صورت پابرجا بودن این تصمیم فروش فوق‌العاده با همکاری اتاق اصناف گالیکش انجام خواهد شد.

 

رزاقی اظهار داشت: جهت نظارت بیشتر بازار از ظرفیت و پتانسیل انجمن حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و بازرسان افتخاری در این ایام استفاده خواهد شد.

 

وی از مسئولین شهرستانی خواست برای افزایش رضایتمندی مسافرین در مراکز گردشگری و اسکان وای فای رایگان در اختیار مسافرین قرار گیرد.

 

 

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه گفت: با تلاش جمعی از تابستان 94 تاکنون گالیکش رتبه دوم اسکان مسافر را در گلستان داشته با توجه به اینکه ازنظر امکانات جایگاه 12 استان را دارد و جز 6 شهرستان حاشیه جاده بین‌المللی است.

 

مهدی خسروی افزود: نوروز 95 تعداد 5 هزار و 670 مسافر در قالب هزار و 270 خانوار در مدارس گالیکش اسکان یافتند.

 

به گفته وی برای نوروز 96 14 مدرسه با 96 کلاسه درس برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته‌شده است و در صورت تأمین امنیت مدرسه طرح برکت روستای ینقاق نیز به مدارس طرح اسکان افزوده خواهد شد.

 

خسروی تصریح کرد: خوشبختانه با برقراری امنیت در مدارس طرح اسکان از سال 93 تاکنون هیچ سرقتی صورت نگرفته است.

 

 

رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش نیز در این جلسه گفت: پس از افزایش دو دستگاه آمبولانس در سال جاری فوریت‌های اورژانس 115 آمادگی کامل برای ارائه خدمات به هموطنان در این ایام دارد.

 

دکتر شاهرخ رضایی انزابی افزود: برپایی ایستگاه سلامت در ایست و بازرسی تنگراه (ورودی شرق گلستان)، استقرار اتوبوس آمبولانس در پایگاه سه‌راهی هلال‌احمر گالیکش ازجمله برنامه‌های این ایام است.

 

معاون شهرداری گالیکش نیز از توقف حفاری در این شهر از تاریخ 15 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

 

محسن برومند افزود: از دیگر برنامه‌های این ایام شهرداری استقبال از اولین مسافر نوروزی ورودی شهرستان و برپایی سفره هفت‌سین با کمک میراث فرهنگی در ورودی شهر گالیکش است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 615
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1336

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:747
بازدید سال:5359
بازدید کل:1249460