عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱۵ نفر از معلمان شهرستان گاليكش حائز شرايط معلم نمونه شدند


۱۵ نفر از معلمان شهرستان گاليكش حائز شرايط معلم نمونه شدند

۱۵ نفر از معلمان شهرستان گاليكش حائز شرايط معلم نمونه شدند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري گاليكش، حسنعلي خسروي معاون پرورشي آموزش و پرورشي شهرستان،ضمن اعلام اين خبر افزود: به مناسبت هفته معلم برنامه هايي تدارك ديده شده است كه از جمله آن پروسه انتخاب معلم نمونه شهرستان بوده كه ۱۵ نفر حائز شرايط معلم نمونه شده اند و از همگي آنان در مراسم جشن هفته معلم تجليل خواهد شد. وي مبلغ هديه معلمان نمونه را ۳ ميليون ريال عنوان نمود و افزود:

همه ساله مراسمي تحت عنوان بزرگداشت هفته معلم داريم كه امسال با توجه به افزايش هزينه ها احتياج به ۷۰ ميليون ريال اعتبار جهت برگزاري اين جشن مي باشد.در ادوار گذشته هزينه ي اجراي اين مراسم بر عهده ي شهرداري بوده لذا امسال هم نياز به مساعدت همه عزيزان داريم.

وي همچنين با توجه به قرار داشتن در هفته مشاغل، بازديد دانش آموزان از مراكز توليدي و صنعتي و صاحبان حرف و مشاغل را از ديگر برنامه هاي اين هفته خواند. همچنين برگزاري جنگ شادي به صورت استاني در شهرستان كه بليط آن ۵۰ هزار ريال بوده و عوايد آن صرف حمايت از بيماريهاي خاص خواهد شد، از ديگر برنامه هاي اين هفته اعلام گرديد.

در اين جلسه ابتدا امام جمعه محترم گاليكش با اشاره به مناسبتهاي اين ايام مسئله آموزش و پرورش را بسيار مهم و حساس خوانده و گفت: اصولا مردم را با فرهنگ و آموزش و پرورش مي توان شناخت. همه بايد حمايت و تلاش كنند تا آموزش و پرورش ما پيشرفت داشته باشد. وي همچنين تلاش در جهت ارتقاي سطح قبوليها به خصوص در كنكور رشته هاي خاص و مهم مانند پزشكي و مهندسي و نخبه پروري را از مطالبات جدي اين حوزه برشمرد.

در ادامه حاج حسن خسروي فرماندار شهرستان نيز با اشاره به اهميت و جايگاه والاي معلم اظهار داشت:

جايگاه و مقام معلم بر كسي پوشيده نيست و در واقع مي توانيم بگوييم بالاتر از مقام معلم ، هيچ مقامي وجود ندارد.

وي در ادامه گفت: با توجه به اينكه در سال بسيار سختي از لحاظ مالي هستيم و خود آموزش و پرورش هم بودجه خاصي ندارد كه به اين موضوع اختصاص بدهد ،خواهش ما از ادارات و شخصيتهاي حقيقي اين است كه اگر مي توانند در اين امر مهم سهيم شوند كه در واقع  باقيات و صالحاتي براي افراد خواهد بود.

همچنين آقاي خسروي در پايان ضمن جمع بندي مطالب و موضوعات مطرح شده بر اجراي برنامه هاي خوب و در شان مقام والاي معلمين از جمله : تجليل از معلمين نمونه،مراسم بزرگداشت هفته معلم، ديدار از خانواده هاي شهداي فرهنگي و ... با برنامه ريزي دقيق و منظم تاكيد نمود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1216
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 16

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 800
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:4319
بازدید سال:4319
بازدید کل:1248420