عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

فرماندار گالیکش در مراسم پرده‌برداری از المان شهدای مبارزه با مواد مخدر گلستان :

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

حسن خسروی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر،پرده‏ برداری از تمثال مبارک شهدای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در محل ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیکش را کمترین کاری عنوان کرد که در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهیدان ،انجام شده است.

وی با اشاره به این مطلب که امیدواریم خداوند این کمترین خدمت را از ما پذیرا باشد گفت: انشا الله مسئولین مبارزه با مواد مخدر به نحو احسن انجام‌وظیفه کنند تا مواد مخدر ریشه کن شود.

وی افزود: لازمه این کار حضور تمامی نهادها در این بحث و همچنین همکاری همه مردم است. باید مبارزه با مواد مخدر به یک موضوع اجتماعی تبدیل شود.

خسروی تصریح کرد: حل معضل اعتیاد و پدیده مواد مخدر نیازمند به مبارزه فراگیر و پیوسته در ابعاد مختلف به‌ویژه در بعد فرهنگی است.

فرماندار گالیکش با اشاره به ایست و بازرسی تنگراه گالیکش گفت: برای آنکه در مبارزه با مواد مخدر موفق باشیم نیاز به نیروهای مجرب، متخصص و ابزارهای مجهز داریم.

وی تبلیغ همگانی مبنی بر اینکه مصرف مواد مخدر ضد ارزش است و این مطلب باید در همه سطوح اجتماعی از جمله مدرسه و خانواده انجام گیرد، را یک امر بسیار مهم برشمرد و بر انجام کار مداوم در این زمینه تاکید نمود.

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی نیز در این مراسم با اشاره به آیات و روایات گفت: اگر شما خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد و قدم‌های شما را ثابت و استوار نگه می‌دارد.

امام‌جمعه گالیکش ضمن قدردانی از خانواده‌های شهدای عزیز مبارزه مواد مخدر و سایر شهدای اسلام و انقلاب که در این مراسم حضور داشتند گفت: این شهدا بودند که با ایثار، جانبازی و فداکاری به ما هویت و آبرو دادند.

وی افزود: همه مسئولین و مردم ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا که عزیزانشان را برای حفظ اسلام و حکومت اسلامی دادند باشیم.

موسوی با اشاره به این مطلب که مسئله مواد مخدر بزرگ‌ترین فاجعه و ضایعه‌ای است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند گفت: یک تعداد سودجو و خدانشناس برای سود خود دست به این کار خانمان‌سوز و نابودی جوانان ما زده‌اند.

وی افزود: اگر دقیق شویم می‌بینیم سوداگران مرگ تنها به دنبال سود نیستند استعمارگران و دشمنان اسلام یکی از کارهایی که برای تحقیر و سرکوب اسلام بکار می‌گیرند توزیع مواد مخدر در جوامع است.

موسوی خاطرنشان ساخت: دشمنان این نظام با دیدن جوان‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن و شهادت هر یکی بر دیگری پیشگام و پیشتاز بودند وقتی نتوانستند از راه نظامی مانع جوانان ما شوند برای جلوگیری از ایثار، فداکاری، روحیه آزادی‌خواهی و دشمن‌ستیزی جوانان سعی در ترویج استفاده از مواد مخدر در جامعه نمودند.

موسوی با اشاره به این مطلب که در رأس تمامی کارها و مبارزات باید مبارزه با مواد مخدر باشد گفت: مواد مخدر یک دشمن نامرئی است که جوانان را از بین می‌برد.

امام‌جمعه گالیکش گفت: امروز وظیفه و تکلیف تمامی مسئولین مملکت و قوه قضائیه که بزرگ‌ترین نیروی مدافع انقلاب هستند و نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد یک بسیج همگانی برای مقابله با مواد مخدر در جامعه است.

وی ادامه داد: اگر این بسیج عمومی در جامعه ایجاد شود در امر مبارزه با مواد مخدر موفق خواهیم بود.

موسوی اظهار داشت: طبق گفته مسئولین تنها 30 درصد از مواد مخدری که به کشور وارد می‌شود کشف خواهد شد ولی 70 درصد آن در کشور توزیع می شود. ما نباید تنها به این موضوع که نیروی مبارزه با مواد مخدر داریم اکتفا کنیم تمام مردم ما باید احساس تکلیف کنند تا مبارزه اساسی و اصولی با مواد مخدر صورت گیرد.

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

سرهنگ موسی مؤمنی، نیز در این مراسم با اشاره به آیه 32 سوره احزاب، نماد و آرم بنیاد شهید و آیه 8 سوره مائده که در آرم نیروی انتظامی است گفت: مصداق وظیفه و مسئولیت کاملی از حفاظت، حراست و امنیت کشورمان در این آیات ذکر شده است.

وی افزود: از آن طرف وظیفه ذاتی‌مان خود میدانیم به‌عنوان سرباز ولایت در این راه از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: 3700 شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر و بیش از 12 هزار جانباز در این راه تقدیم انقلاب شده است.

وی با اشاره به این مطلب که 3700 شهید، هر شهید با دنیایی معنویت و خاطره برای این راه انتخاب‌شده‌اند گفت: 82 شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر و یک شهید قوه قضاییه در استان داریم.

به گفته مؤمنی استان گلستان همچنین 34 جانباز را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که در سال 2001 کشت محصول خشخاش و شاهدانه در کشور افغانستان 158 تن تولید داشت است گفت: پس از ورود ناتو باگذشت 10 سال در سال 2012 افغانستان 5500 تن تولید خشخاش و شاهدانه داشته و در سال 2013 این میزان به 8 هزار تن رسیده است.

مؤمنی خاطرنشان ساخت: معاندین و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر دنیا ایران را سردمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا می‌دانند و طی دو سال گذشته لوح سپاس در این خصوص به کشورمان تعلق گرفته است.

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

 

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

 

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

 

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

 

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

 

مقابله با اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 1419
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 34

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1594
بازدید سال:1594
بازدید کل:1245695