عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاري مراسم پياده روي همگاني با عنوان خودمراقبتي با حضور كاركنان ادارات و مردم


برگزاري مراسم پياده روي همگاني با عنوان خودمراقبتي با حضور كاركنان ادارات و مردم

در اين مراسم كه با برنامه ريزيهاي به عمل آمده به مناسبت هفته زن و هفته سلامت برگزار گرديد، شركت كنندگان مسير ابتداي خيابان گلزار شهدا تا پارك جنگلي را پياده طي نمودند.

حضور پرنشاط بانوان و كاركنان ادارات به همراه خانواده هايشان در اين مراسم چشمگير بود.

پس از طي مسير در محل پارك جنگلي براي همه حاضران برنامه صبحانه به صورت منظم توسط مركز بهداشت و درمان شهرستان تدارك ديده شده بود.

نكته جالب اين مراسم حضور برخي مسئولين از جمله دكتر كمال غريبي،رييس مركز بهداشت و شيخي ،رييس اداره ورزش وجوانان گاليكش  با لباس ورزشي در جمع شركت كنندگان در اين مراسم بود. پس از صرف صبحانه حاج حسن خسروي فرماندار نيز به جمع شركت كنندگان در اين همايش پيوست.

دكتر كمال غريبي در جمع شركت كنندگان در اين مراسم طي بياناتي به تبيين اهميت ورزش در جامعه و نقش آن در سلامتي روحي و رواني فرد و جامعه پرداخت. وي در ادامه خطاب به شركت كنندگان ، خصوصيات و ويژگيهاي يك پياده روي خوب و استاندارد را بيان نموده و گفت: از خصوصيات يك پياده روي خوب اين است كه مقداري تند تر از حالت معمول باشد، طوري كه قلب به تپش بيفتد و حالت تعريق به انسان دست دهد. وي همچنين بر استمرار اينگونه برنامه ها تاكيد نمود.

در ادامه اين مراسم حاج حسن خسروي ،فرماندار گاليكش نيز طي سخنان كوتاهي به اهميت گسترش ورزش به خصوص ورزشهاي همگاني در بين مردم پرداخت و گفت: پيشنهاد مي كنم براي تمام خانواده ها يي كه به صورت مستمر در همايشهاي پياده روي شركت مي كنند توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان،كارت عضويت و شناسايي صادر شده و اين خانواده ها به عضويت اين كميته در آيند تا انشاءا... در آينده اين برنامه ها بصورت منظم ادامه داشته باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 907
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 9

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1524
بازدید سال:1524
بازدید کل:1245625