عضویت    ورود
ورود به سایت
» » آموزش مهارت ها از مسائل مهم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است

فرماندار گالیکش در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان؛

آموزش مهارت ها از مسائل مهم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است

آموزش مهارت ها از مسائل مهم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است

فرماندار گالیکش در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی می بایست قسمت اعظم کار در بخش پیشگیری و جلوگیری تمرکز شود، افزود: در این زمینه آموزش مهارت ها مسئله مهمی است که مصونیت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار این شهرستان در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان که روز گذشته با حضور عبدالرضا چراغعلی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و تعدادی از رؤسای ادارات گالیکش برگزار شد اظهار کرد: کار مبارزه با آسیب های اجتماعی، کار مهم و انرژی بری است و باید با جدیت بیشتری آن را دنبال کرد.

فرماندار گالیکش در این جلسه، برگزاری کارگاههای آموزشی به ویژه مهارتهای زندگی، استفاده از هیئتهای مذهبی، علمای دینی و جامعه روحانیت بخصوص در ایام محرم و رمضان و رسیدگی به وضعیت مالی خانواده های کم بضاعت که دارای دانش آموز هستند را از راههای مهم جلوگیری از آسیبهای اجتماعی جامعه نام برد و از عوامل تأثیرگذار خواست در این خصوص اهتمام جدی و بیشتری داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: ایجاد شاخه اجتماعی در این شهرستان یکی از اقدامات خوب و موثری است که با مسئولیت شهرداری و شورای شهر گالیکش از سال گذشته تاکنون اجرایی شده و تاکنون چندین جلسه تخصصی در حوزه های فرهنگی و عمرانی تشکیل شده است.

عبدالرضا چراغعلی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان نیز در این جلسه حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و خودکشی را از آسیبهای بارز اجتماعی و فرهنگی استان گلستان برشمرد و تصریح کرد: تصادفات جاده ای بیشترین آمار آسیبهای اجتماعی در این استان است.

چراغعلی در ادامه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گالیکش افزود: فقط 12درصد مراجعین به کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد استان موفق به ترک اعتیاد می شوند.

وی از دستگاههای اجرائی شهرستان خواست: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی طرحهای پیشگیرانه را تهیه و برای تامین اعتبار به موقع به اداره کل خود ارسال کنند .

آموزش مهارت ها از مسائل مهم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است

 

آموزش مهارت ها از مسائل مهم در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 726
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1586

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:921
بازدید سال:5533
بازدید کل:1249634