عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به عنوان مسئول باید نزد وجدان خود و نزد خدای متعال پاسخگو باشیم.

فرماندار گالیکش:

به عنوان مسئول باید نزد وجدان خود و نزد خدای متعال پاسخگو باشیم.

به عنوان مسئول باید نزد وجدان خود و نزد خدای متعال پاسخگو باشیم.

حسن خسروی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: مباحث اجتماعی از مهمترین و حساس ترین مباحث است. متاسفانه ما امروز شاهد آسیب هایی هستیم که در جامعه وجود دارد و یکی از کارکردهای مهم این کارگروه،ریشه یابی ناهنجاریهای فرهنگی و اخلاقی و تلاش در راستای کاهش آنهاست. باید راهکارهایی را اتخاذ نماییم تا این آسیب ها در شهرستان کمتر شود.

وی افزود: مسائل فرهنگی ، مسائل بسیار پیچیده ای هستند چون با تفکر،بینش،منش و نوع نگاه افراد در ارتباط هستند. باید با دقت و کارو تلاش مسائلی را که در شهرستان وجود دارند احصا نموده و با تدوین برنامه و مشورت یکدیگر مصوباتی را داشته باشیم که این مشکلات و ناهنجاریها کاهش یابند. ناهنجاریهایی همچون طلاق،اعتیاد،فرار از منزل و ... که امروزه به صورت تهدیدی جدی درآمده است.

خسروی اضافه کرد: باید از عملکرد جزیره ای پرهیز کنیم چرا که تاثیر کمی خواهد داشت و باعث اتلاف وقت و انرژی زیادی خواهد شد. در واقع یکی از مهمترین کارکردهای این کارگروه ایجاد تعامل و هماهنگی بین ادارات و نهادها است. به هر حال ما مسئولیت شرعی و قانونی داریم و به عنوان مسئول نزد وجدان خود و نزد خداوند متعال باید پاسخگو باشیم.

مسئولان باید مصوبات این قبیل جلسات را جدی بگیرند و در اجرای آن جدیت واهتمام داشته باشند.

وی در پایان گفت: مسئله مهم دیگر بحث هویت است. امروزه ارزشهای اخلاقی و بنیان خانواده ها ، بخصوص بین جوانان مورد هجمه قرار گرفته و رفته رفته کمرنگ می شود و از این لحاظ در معرض خطر جدی هستیم. باید تلاش کنیم و شاخص های فرهنگی و اجتماعی را در شهرستان ارتقا ببخشیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 1179
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 104

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 282
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1285
بازدید سال:5897
بازدید کل:1249998