عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی


پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی

پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی

به راستی که آزادگان سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس داشتند که از دنیای فانی و تعلقات آن بریده و به خدا پیوسته بودند.آنان مردان واقعی خدا بودند مردانی به صلابت کوه و به استحکام پاره های فولاد که در برابر وحشیانه ترین شکنجه ها و آزارهای رژیم سفاک بعثی خم به ابرو نیاوردند و در تاریخ جاودانه شدند.   

روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ما برای همیشه ثبت و درج گردید، روز مبارکی که میهن اسلامی شاهد بازگشت سرافرازانه عزیزترین فرزندان انقلابی خود بود. آنان که پس از سال‌ها تحمل درد ورنج اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود ‌گذاشتند. این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا و با امام امت بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و آنها توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و تقوا،غیرت ، صبر و مردانگی را  به همه نشان بدهند. تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند .

 اینجانب سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سر افراز را  فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری و جانفشانی های مخلصانه آنان می دانم و برای تمامی آزادگان عزیز ایران اسلامی مخصوصا آزادگان غیورشهرستان گالیکش از درگاه ایزد منان سلامتی وعزتی جاودانه مسئلت می نمایم.

 

 

حسن خسروی

فرماندار شهرستان گالیکش   


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 996
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 123

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605