عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیانیه بخشدار مرکزی گالیکش در محکومیت جنایتهای اسرائیل در نوار غزه


بیانیه بخشدار مرکزی گالیکش در محکومیت جنایتهای اسرائیل در نوار غزه

بیانیه بخشدار مرکزی گالیکش در محکومیت جنایتهای اسرائیل در نوار غزه

 بخشدار مرکزی گالیکش طی بیانیه‌ای از کلیه مردم شریف و مؤمن روستاهای بخش مرکزی به‌ویژه مجموعه دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی روستاها جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

این روزها غزه به‌عنوان نماد مقاومت امت اسلامی در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، رمضان خونینی را پشت سر می‌گذارد و بار دیگر قتل‌عام مردم و زنان و کودکان به‌عنوان هدف راهبردی سردمداران این رژیم برای تقویت روحیه شهرک‌نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست‌های تاریخی و تحقیرآمیزشان در جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه و 33 روزه در دستور کار قرار گرفته است.

روز قدس، روز حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوز و ظلمی است که به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و سازمان‌یافته از سوی نظام استکباری غرب و به‌وسیله رژیم غاصب اسرائیل در منطقه جریان دارد. در این روز مسلمانان جهان در حمایت از ملت فلسطین به صحنه می‌آیند تا افشاگر چهره کریه رژیم اشغالگر قدس و حامیان بین‌المللی آن باشند.

روز قدس امسال مصادف شده است با دور جدیدی از حملات گستردۀ نظامیان صهیونیست به مردم بی‌پناه غزه که در برابر چشم جهانیان قربانی می‌شوند اما سرافرازانه ایستاده‌اند و هیمنۀ نظامی اسرائیل را به چالش کشیده‌اند.

مرگ و ایستادگی، غم و غرور چهرۀ امروز سرزمین غزه در برابر چشم جهانیان است. در طرف مقابل قدرت و استیصال، جنایت و بی‌حاصلی چهرۀ سردمداران جنایت‌پیشۀ اسرائیل است و این دوگانه‌ها تداوم همان شعار جاودانۀ حماسۀ خون و قیام است که: خون بر شمشیر پیروز است.

با توجه به شرایط خون‌بار غزه و ضرورت هرچه بیشتر حمایت از زنان و کودکان مظلوم و رزمندگان غیور فلسطینی، راهپیمایی روز قدس پیش رو از اهمیت به سزایی برخوردار است و به همین دلیل ضمن اعلام شرکت در آن از مردم شریف و مؤمن روستاهای بخش مرکزی به‌ویژه مجموعه دهیاری‌ها و اعضای شورا های اسلامی روستاها دعوت می‌نمایم تا در راستای تجدید پیمان با میراث ارزشمند و ماندگار امام ( ره ) ضمن حضور گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس همگام با مردم سراسر ایران، پایداری و شجاعت نیروهای مقاومت را تحسین نموده و همبستگی خود را با مردم مظلوم و صبور غزه و فرزندان مقاوم آنها اعلام کنند تا بلکه این همدلی مرحمی باشد بر جراحت عمیقی که بر پیکر ملت فلسطین وارد آمده است.

سید ابوالفضل حسینی نیا بخشدار مرکزی شهرستان گالیکش


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 1221
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 87

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:924
بازدید سال:5536
بازدید کل:1249637