عضویت    ورود
ورود به سایت
» » روستا مظهر تلاش، سادگی، صداقت و زیبایی است

پیام تبریک فرماندار گالیکش بمناسبت فرا رسیدن ۱۵ مهر روز ملی روستا؛

روستا مظهر تلاش، سادگی، صداقت و زیبایی است

روستا مظهر تلاش، سادگی، صداقت و زیبایی است

فرماندار گالیکش از روستا به عنوان مظهر تلاش، صداقت و صمیمیت یاد کرد و گفت: زیبایی، تدین، سادگی، راحتی، فراغت، منظره‌های دلگشا، آزادی، صلح و صفا و آرامش از بارزترین صفات روستا و روستائیان عزیز است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی سرپرست فرمانداری این شهرستان، در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۵ مهر ماه "روز ملی روستا" ، این روز ارزشمند را به تمامی روستائیان زحمتکش و خونگرم شهرستان گالیکش تبریک گفت.

وی در این پیام ضمن خداقوت به روستائیان، از روستا به عنوان مظهر تلاش، صداقت و صمیمیت یاد کرد و گفت: زیبایی، تدین، سادگی، راحتی، فراغت، منظره‌های دلگشا، آزادی، صلح و صفا و آرامش از بارزترین صفات روستا و روستائیان عزیز است.

فرماندار گالیکش با اشاره به نقش و جایگاه مهم روستائیان در عرصه‌های تولیدی و اقتصادی اظهار داشت: روستایی مظهر خود اتکایی و خودکفایی است و نقش این عزیزان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌بدیل است.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده روستائیان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی افزود: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی این روستاییان بودند که دوشادوش سایر اقشار مردم، مردانه ایستادند و برگ درخشانی از خود در تاریخ بر جای نهادند.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطر نشان کرد: امام راحل و عظیم اشان همواره برای روستائیان نقش و جایگاه ویژه‌ای قائل بودند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده‌اند و همچنین دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای را به روستا و روستاییان عزیز و مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

حسین مایلی سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش در پایان، این روز عزیز را به همه روستائیان تلاشگر و ارزشمند، دهیاران سخت کوش و خدوم و تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان گالیکش که با تکیه بر عقل و خرد جمعی، مشورت و مشارکت همه روستائیان، بستر و زمینه زندگی بهتر و انسانی‌تر را برای ساکنان در این مناطق فراهم می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نمود.

                                                                                                                     

حسین مایلی

سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 416
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1847

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605