عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سهم ناچیز ۴۰۰ تعاونی در اقتصاد شهرستان گالیکش

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش خبر داد:

سهم ناچیز ۴۰۰ تعاونی در اقتصاد شهرستان گالیکش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سهم ناچیز ۴۰۰ تعاونی در اقتصاد شهرستان گالیکش

 رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش گفت: شهرستان گالیکش با بیش از ۴۰۰ تعاونی در گرایش‌های مختلف اقتصادی و پنج هزار نفر عضو، تاکنون سهم قابل ملاحضه‌ای در اقتصاد شهرستان نداشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گالیکش، حسین روانبخش رئیس این اداره به همراه مدیران شرکت‌های تعاونی شهرستان در کارگاه آموزشی تربیت ارزیاب بهره‌وری در استان حضور یافتند.

روانبخش در این خصوص اظهار کرد: معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی کشور، در راستای ارتقاء بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی و به‌منظور پایش و ارزیابی ادواری آن، اقدام به تربیت ارزیاب بهره‌وری در تعاونی‌ها کرده است.

وی افزود: این کارگاه آموزشی که در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و در دو روز ( ۷ و ۸ آذر ماه ) به مدت ۱۶ ساعت برگزار شد، مدیران شرکت‌های تعاونی گالیکش به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حضور داشتند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش در این کارگاه گفت: انتخاب مدیران متخصص و کارآمد در تعاونی‌ها می‌تواند زمینه رشد و توسعه آن تعاونی‌ها را فراهم کند و دلایل رکود در شرکت‌های تعاونی را به دلیل فقدان مدیران اقتصادی و آگاه به بازار عنوان کرد.

 

روانبخش در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان گالیکش با بیش از ۴۰۰ تعاونی در گرایش‌های مختلف اقتصادی و جمعیتی بیش از پنج هزار نفر عضو، تا کنون نتوانسته سهم قابل ملاحضه‌ای در اقتصاد شهرستان داشته باشد. منتها امیدواریم با بهره‌مندی از مدیران توانمند در تعاونی‌ها، شاهد رشد و شکوفایی شرکت‌های تعاونی شهرستان باشیم. 

سهم ناچیز ۴۰۰ تعاونی در اقتصاد شهرستان گالیکش

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 415
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1954

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605