عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تقدیر و تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات دوم اسفند


پیام تقدیر و تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات دوم اسفند

پیام تقدیر و تشکر فرماندار گالیکش از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات دوم اسفند

در پی حضور پرشور مردم فهیم شهرستان گالیکش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان با صدور پیامی از مردم شریف گالیکش و حومه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درود خدا به روان پاک امام راحل شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن و شایسته شهرستان گالیکش که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر رقم زدید.

حضور ارزشمند ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. مردم عزیز میهن در این روز حضوری آگاهانه و متعهدانه داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

آفرین بر این غیرت و همیت شما مردم هوشیار، غیور و دشمن‌شناس که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر روح و نفس تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساختید و به دنیا نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را، تا نقطه مطلوب بپیماید.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم که از حضور آگاهانه تک‌تک مردم فهیم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید، قدردانی نموده و برای منتخب شما در مجلس شورای اسلامی توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

علی‌اصغر میرزایی

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گالیکش

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 346
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2598

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:925
بازدید سال:5537
بازدید کل:1249638