عضویت    ورود
ورود به سایت
» » یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

معاون سیاسی فرماندار گالیکش:

یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان گالیکش گفت: یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری خدمت به اقشار آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدایی در نقاط محروم و کم‌برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گالیکش سید غلامرضا قاضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان گالیکش در جلسه تدوین برنامه‌، برنامه محوری و تقسیم کار دستگاهی در اجرای طرح شهید شوشتری شهرستان گالیکش که صبح یکشنبه (11خردادماه) در سالن شهدای ۱۲دی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح شهید شوشتری با هدف خدمت به اقشار آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار پیگیری می‌شود و همه دستگاه‌های عضو کارگروه باید برابر با تقسیم کار مشخص شده در زمان مقرر اقدامات لازم را به انجام رسانند تا ان‌شاالله بتوانیم خدماتی که ارائه می‌نماییم رضایتمندی حداکثری جامعه هدف را کسب کرده و محله و منطقه مورد نظر را به استانداردهای قابل قبول تعریف شده برسانیم.

قاضوی با تأکید بر لزوم توجه مدیران دستگاه‌های عضو کارگروه به ارائه خدمت برتر افزود: خدمات مطلوب و برتر با بررسی وضعیت موجود، شناسایی نقاط قوت و ضعف و پتانسیل‌های قابل دسترس و همچنین پیش‌بینی، پیشگیری و اقدام بموقع محقق خواهد شد لذا هریک از اعضای کارگروه موظفند در این خصوص و همچنین تسریع در ارائه گزارشات مستند و مستدل اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های یک طرح خوب با عناوین مختلف به ویژه نامگذاری آن به نام شخصیت‌های برجسته می‌تواند خدمت برتر در سطح انتظارات را با کار جهادی، بسیجی، فرا وظیفه‌ای و اداری در محدوده خدمت به ارمغان آورد.

گفتنی است در سال جاری، روستای دارآباد از توابع بخش لوه شهرستان بعنوان روستای هدف طرح شهید شوشتری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی این طرح مدنظر قرار گرفته است.

یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

 

یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

 

یکی از مهمترین اهداف طرح شهید شوشتری محرومیت‌زدایی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 318
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2692

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605