عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان:

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گفت: دفاع مقدس همچون مکتبی باارزش، درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است و این حاصل جانفشانی و ایثار شهدای گرانقدر و رهبری روشنگرانه و تاثیر گذار امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان که پیش‌ازظهر شنبه (25مردادماه) بمناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، معاونان فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران و دیگر مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بخشی از اثرات معنوی و عملیاتی دفاع مقدس که بعد از دفاع مقدس و با تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد شده است، باید از آن بهره‌مندی کافی را برد، افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری افتخارات و حماسه‌های دوران دفاع مقدس امروز در جامعه ظهور و بروز می کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: همه در زمینه حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس وظایفی دارند که باید در حد مسئولیتی که بر عهده آنها نهاده شده، انجام وظیفه کنند.

وی افزود: برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان مطرح می‌شود، باید بطور دقیق و منسجم اجرایی شود. دستگاه‌ها باید سهم خود را در این رابطه مشخص نموده و به صورت اعتقادی و قلبی وارد این برنامه‌ها شوند.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: اگر امروز دشمن هر برنامه نامتعارفی را علیه نظام ما در نظر داشته و بخواهد تهدیدی را علیه مملکت و این نظام مقدس مطرح کند، جوانان امروزی و غیور میهن در مقابل آنان خواهند ایستاد و همه این‌ها آثار همین دفاع مقدس است.

میزایی گفت: بنا بفرموده امام راحل؛ ما در جنگ هر روز برکاتی را داشتیم. لذا اگر امروز آمریکا در سازمان مللی که خودش را متولی و مدعی آن می‌داند، منزوی شده است به مثابه یک شکست بزرگ است و این شکست خوردن کمتر از شکست در عرصه‌های نبرد و میدان جنگ نیست که این هم از آثار برجسته دفاع مقدس و حاصل مقاومت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر و آزادگان غیور میهن است.

وی در ادامه با گرامی داشتن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، بیان کرد: مقاومت‌هایی که آزادگان عزیز جامعه ما در اردوگاه‌های دشمن از خود نشان دادند، درس و الگوی بزرگی برای همه مردم است و باید آن را در ادامه مسیر خود مدنظر قرار داده و این افتخارات را گرامی بداریم و همواره به آنها افتخار کنیم.

فرماندار گالیکش گفت: اگر در طول تاریخ ایران جزء امپراتوری‌های قدرتمند دوران کهن بوده، قطعاً حماسه و افتخارات دوران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی نیز اگر بیشتر از آن دوران نباشد، قطعاً کمتر هم نیست و باید قدردان این مسئله باشیم.

میرزایی بخش عمده‌ای از افتخارات و اقتدار نظام را از آن هفته دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها موظفند در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با تمام توان و بطور جدی وارد صحنه شوند. همچنین مدیران ادارات شهرستان برای تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و شاغلین در ادارات خود برنامه‌های مفصلی در نظر داشته باشند و در صورتی که وضعیت کرونایی مساعد بود، مراسمی در خور شان این عزیزان برگزار شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به فرارسیدن هفته دولت و دفاع مقدس و ایام ماه محرم، نسبت به فضاسازی محیطی در ادارات و سطح شهر اقدام شود. چرا که یکی از کارهایی که می‌توان دشمن را ناامید کرد این است که با اقدامات شبانه‌روزی و جهاد گونه پاسخ دشمن را در سنگر فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داد و اگر حجم اقداماتی که دولت و نظام نسبت به جامعه داشته است را بتوان به نحوی تشریح کرد، یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان قسم خورده است و هر چند راه محاصره و توطئه را در پیش گرفته‌اند، ولی ملت غیور ایران راه خودشان را می‌روند.

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

 

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

 

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

 

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

 

مکتب ارزشمند دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما و همه دنیا داده است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 220
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2774

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:925
بازدید سال:5537
بازدید کل:1249638