عضویت    ورود
ورود به سایت
» » طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای مسکن شهرستان:

طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که تحقق آن در این شهرستان باید با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شتاب گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی طرح ملی تامین مسکن جوانان شهرستان که صبح سه شنبه (۲۷مهرماه) با حضور میرنیا معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، شهرداران و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و دیگر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: مسئله مسکن جوانان در شهرستان یکی از مشکلاتی است که به دلیل اهمیت زیاد، باید بطور ویژه به آن پرداخته شود و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دولت سیزدهم برای انجام این کار و خانه دار شدن مردم خصوصا جوانان گذاشته است، شایسته است با یک همفکری و تلاش مضاعف در این زمینه، برای پیشبرد و ساماندهی این برنامه هدفمند گام برداریم.

فرماندار گالیکش افزود: طرح ملی مسکن جوانان با تسهیلاتی که دولت در اختیار متقاضیان می‌گذارد، فرصت بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن مردم و جوانان است.

تجری‌مفرد خاطرنشان کرد: ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نسبت به اعطای تسهیلات و آغاز طرح برای تعدادی از افراد متقاضی اقدام نمایند، تا در ادامه رغبت بیشتری در بین جوانان متقاضی مسکن ایجاد گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در بحث پروانه ساخت، با استفاده از ظرفیت قانونی حداکثر تخفیف را برای مجتمعات مسکونی جهت حمایت از اقشار کم درآمد در نظر گیرند و همچنین با فراخوان عمومی از متقاضیان مشارکت در ساخت و ساز در بافت فرسوده دعوت نمایند.

فرماندار گالیکش در پایان یادآور شد: اجرای طرح ملی مسکن جوانان فرصت بسیار مناسبی است که می‌تواند ضمن ایجاد بستر مناسب برای خانه دار شدن اقشار ضعیف، معضل قیمت غیرمتعارف مسکن در کشور را نیز تا حدودی مرتفع نماید، لذا باید از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در این طرح نهایت استفاده را برای تامین مسکن جوانان و خانواده‌های بدون مسکن داشته باشیم.

طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

 

طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

 

طرح ملی مسکن جوانان از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 175
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3321

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1118
بازدید سال:5730
بازدید کل:1249831