عضویت    ورود
ورود به سایت
» » عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

فرماندار گالیکش:

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

فرماندار گالیکش در نشست با رئیس مرکز ایرنا استان گلستان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور گفت: اولویت دولت سیزدهم اجرای طرح‌های عمرانی با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است و مسئولان باید با رویکرد تبیینی در اطلاع‌رسانی از این اقدامات باعث افزایش امید آفرینی در جامعه شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان‌حاذق‌خواه در نشستی صمیمی با رجایی رئیس مرکز ایرنا استان گلستان و همکاران وی اظهار داشت:‌ رسانه‌های رسمی مانند خبرگزاری جمهوری اسلامی از بازوان مهم اطلاع رسانی مدیران استانی و شهرستانی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه بویژه در آستانه چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی ایرنا در پوشش حوادث و معرفی ظرفیت‌های شهرستان گالیکش در کنار بیان خدمات دولتمردان، گفت: با وجود تمام فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور، دولت فعالیت‌های عمرانی خود را برای توسعه استان گلستان در بخش‌های مختلف تعطیل نکرده و ایرنا همواره در آگاهی بخشی جامعه از این اقدامات همراه بوده است.

فرماندار گالیکش افزود: آن چیزی که امروز در جهاد تبیین بعنوان نیاز جامعه و مدنظر رهبر معظم انقلاب باید به آن توجه شود، نیازسنجی جامعه در بحث خدمات رسانی است و همواره در میزهای خدمت و ملاقات‌های مردمی روزهای سه‌شنبه با دعوت از مدیران شهرستانی که بیشترین درخواست‌ها از مجموعه آنان است، تلاش داریم تا جای ممکن باری از مشکلات جامعه کم شود.

جوان ادامه داد: با الگوگیری از نگاه مردمی رئیس جمهور و استاندار گلستان، علاوه بر بازدید سرزده از مجموعه‌های خدمات رسان و نظارت بر عملکرد و نحوه رفتار کارکنان با ارباب رجوع، با نشستن در تاکسی‌های خطی و حضور در بازار، بدون واسطه به دنبال شنیدن درد و دل اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی گفت: شهرستان گالیکش به واسطه وحدت و همدلی حاکم میان اقوام و مذاهب و مردم و مسئولان همانند دیگر نقاط استان گلستان با کمترین تاثیرپذیری از اغتشاشات در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

فرماندار گالیکش بیان کرد: با وجود شرایط اقتصادی بد کشور، پیگیری چندین پروژه شاخص را در این شهرستان در دستورکار قرار داده‌ایم که از جمله آن می‌توان به تعریض و بهسازی جاده ترانزیتی گالیکش - پارک ملی گلستان، احداث ساختمان فرمانداری، تلاش برای تکمیل بیمارستان ۹۱ تختخوابی و مجتمع فرهنگی و هنری اشاره کرد.

جوان ادامه داد: عصر سه‌شنبه هفته جاری با انجام برخی از اقدامات و تمهیدات لازم از سوی اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان و پلیس راه‌ گالیکش-بجنورد و شرکت پیمانکار پروژه، هفت کیلومتر از بزرگراه جاده ترانزیتی گالیکش به جنگل گلستان در حدفاصل روستای آق‌قمیش تا ورودی شهر صادق‌آباد به بهره‌برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود: مراحل تکمیل طرح تعریض و بهسازی هفت کیلومتر از جاده ترانزیتی گالیکش - پارک ملی گلستان با اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی و استانی در جریان سفر ۱۳ اسفند سال گذشته رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان گلستان پایان یافت. طرح تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه گالیکش به پارک ملی گلستان به طول ۱۷ کیلومتر از سال‌ ۱۳۹۰ شروع شده بود، اما به دلیل تخصیص کمرنگ اعتبارات موردنیاز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و بر اساس وعده مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، سه کیلومتر دیگر از این جاده ترانزیتی هم تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گالیکش خاطرنشان ساخت: پیگیری تکمیل ۱۰ کیلومتر باقیمانده این محور با نیاز اعتباری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه ملی که مطالبه مردم منطقه و نیز میلیون‌ها زائر حرم مطهر امام رئوف حضرت امام رضا(ع) در سفری ایمن به مشهد مقدس است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.

وی افزود: همچنین ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای عملیات احداث ساختمان فرمانداری گالیکش اختصاص یافت که تاکنون با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

جوان حاذق خواه بیان کرد:‌ برای تکمیل بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش هم به‌تازگی از محل اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان گلستان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد و مجموع اعتبارات تخصیصی آن به ۲۹۰ میلیارد ریال رسید.

رئيس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان هم در این نشست مهمترین ماموریت این مجموعه رسانه‌ای را ایجاد امید و نشاط اجتماعی دانست و گفت: خبرگزاری ایرنا به عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی با حرکت در مسیر جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل جنگ ترکیبی رسانه‌ای دشمنان ایستادگی می‌کند.

غلامرضا رجایی افزود: در نقاط مختلف استان گلستان از جمله شهرستان گالیکش ظرفیت‌های فرهنگی، افراد نخبه و شاخص موفقی بویژه در میان قشر بانوان وجود دارند که می‌توان با معرفی آنان از طریق استفاده از ظرفیت رسانه، جلوی دروغ‌پردازی‌های دشمن برای تطهیر رژیم شاهنشاهی میان فرزندان دهه ۸۰ و ۹۰ را گرفت و به نوجوانان و جوانان ایرانی نشان داد که حرکت در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی بهترین راه‌حل برای رسیدن به موفقیت است.

وی اظهار داشت:‌ خبرگزاری ایرنا آمادگی دارد در ادامه حرکت تبیینی خود با پرداختن به زوایای مختلف حوادث تاریخی مانند مبارزه مردم منطقه علیه رژیم شاهنشاهی و واقعه شهدای ۱۲ دی گالیکش نسل امروز را پیش از گذشته از افتخارآفرینی مردم ایران زمین برای کوتاه کردن دست چپاول مزدوران پهلوی با همدستی آمریکا و سایر کشورها آگاه کند.

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

 

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

 

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

 

عملکرد تبیینی مدیران، زمینه‌ساز امید آفرینی در مردم است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 89
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3922

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 312
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1315
بازدید سال:5927
بازدید کل:1250028