عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

فرماندار گالیکش در دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان:

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

فرماندار گالیکش در دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان گفت: تبیین و روشنگری خدمات و مجموعه عملکرد دو ساله دولت مردمی سیزدهم یک وظیفه و رسالت اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان صبح دوشنبه ۶ شهریور ماه در دیداری صمیمانه با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضانژاد امام جمعه گالیکش و تنی چند از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان که با حضور فرامرزی معاون سیاسی فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیان فعالیت‌ها، خدمات و عملکرد دولت و نظام از تریبون نماز جمعه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم و اشاعه "ایمان و امید" در سطح جامعه دارد، لذا در این مدت کوتاه که از آغاز فعالیت مديريت جدید نهاد امامت جمعه در شهرستان می‌گذرد، نگاه مثبت ستاد نماز جمعه و امام جمعه محترم را به وضوح حس کرده و دیده‌ایم و از این جهت مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: مهمترین دغدغه دولت مردمی سیزدهم، خدمت صادقانه و بی‌منت به آحاد مختلف مردم است و این رویه بعنوان یک اصل و هدف در سرلوحه امور ما در مجموعه شورای اداری و اجرایی شهرستان گالیکش قرار دارد. از طرفی اعتقاد داریم تعامل و همراهی نهاد ولایی و مردمی امامت جمعه نیز خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان را با توان مضاعف سرعت خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش نیز در این نشست صمیمی با تبریک بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: الحق و الانصاف شواهد موجود نشان می‌دهد که دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی در این ۲ سال خدمت، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده که حتی در برخی موارد دولت‌های قبل در آن زمینه توفیقات چندانی نداشته‌اند.

امام جمعه گالیکش در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و مساعی بی‌وقفه و شبانه‌روزی فرماندار شهرستان افزود: در این دو ماه که توفیق حضور در شهرستان گالیکش و خدمتگزاری به مردم این شهرستان را داشته‌ام به عینه شاهد تلاش فرماندار انقلابی و جهادی گالیکش و سایر همکاران و مدیران اجرایی در جهت ارائه خدمت بی‌منت به مردم و توسعه شهرستان بوده‌ام و از این جهت متشکرم.

حجت‌الاسلام رضانژاد خاطرنشان ساخت: وحدت و همدلی؛ کلید موفقیت و رمز پیروزی در برابر مشکلات جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه اسلامی نیازمند انسجام و اتحاد است تا در برابر شیطنت‌ها و جنگ افروزی‌های دشمنان و همه بدخواهان سربلند باشد.

وی در پایان گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان همراه و همگام با همه دولتمردان و خدمتگزاران، برای اعتلای این نظام مقدس، توسعه زیرساخت‌های شهرستان و خدمت به مردم همراه دولت و مجموعه فرمانداری و مدیران دستگاه‌ها خواهد بود.

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

تبیین خدمات دولت مردمی یک رسالت اجتماعی است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 42
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4196

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 259
بازدید ماه:5183
بازدید سال:9795
بازدید کل:1253896