عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان:

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان گفت: حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، یکی از مهمترین محورهای اقتصاد در جامعه است و در شرایط امروز از طرح‌های تولیدی، دانش بنیان و اشتغال آفرین که منجر به ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" می‌شود، باید به طور جدی حمایت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا صبح پنجشنبه ۶ مهر ماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، مدیران بانک‌ها و برخی از مدیران ادارات برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گالیکش در بسیاری از شاخص‌های حوزه اقتصادی رتبه بالایی ندارد، لذا نقش بانک‌ها در ارتقاء و بهبود این شاخص‌‌ها بسیار مهم و اثرگذار است. از این‌ جهت مدیران بانک‌ها با همکاری و هم‌افزایی سایر ادارات و دستگاه‌های شهرستان می‌توانند با تلاش خود در این حوزه نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: حمایت تسهیلاتی بانک‌ها از سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی، دانش بنیان و اشتغال آفرین کمک زیادی به رونق تولید، ایجاد درآمد، اشتغال و در نهایت توسعه شاخص‌های اقتصادی شهرستان خواهد کرد.

فرماندار گالیکش گفت: بالاترین میزان جمعیت در این شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند، لذا با توجه به اینکه مناطق روستایی شهرستان در هر دو بخش مرکزی و لوه از ظرفیت‌های بالایی به منظور راه‌اندازی واحدهای تولیدی، کشاورزی و گردشگری برخوردار هستند، بانک‌ها باید توجه بیشتری به این موضوع داشته و برای پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌طور جدی وارد عمل شوند و همچنین در پرداخت تسهیلات بیش از حد سختگیری نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بانک‌ها در پرداخت وام‌های تکلیفی مانند وام ودیعه مسکن، ازدواج و فرزندآوری در خصوص تضامین بانکی همکاری و تسهیل‌گری لازم را مدنظر قرار داده و تمام سعی خود را برای پرداخت وام در زمان کوتاه‌تر انجام دهند.

میرنیا یادآور شد: بانک‌ها در تعمیر و بروزرسانی به‌موقع خودپردازهای سطح شهر سرعت عمل داشته باشند.

فرماندار گالیکش رتبه این شهرستان در اعطای وام‌های اشتغالزایی را مناسب ندانست و گفت: بانک‌های عامل در خصوص وام‌های اشتغالزایی مانند تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و مشاغل خانگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا با همکاری و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط بزودی شاهد ارتقاء رتبه شهرستان در این حوزه نیز باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و یادآور شد: امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم و حساس است، لذا باید همه برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنیم تا شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم خط قرمز دولت و نظام است. بنابراین همه مسئولان و مدیران شهرستان باید در این خصوص مدیریت لازم را در دستور کار قرار دهند تا مبادا متقاضیان و شهروندان بین ادارات و بانک‌ها سرگردان شوند.

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

 

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

 

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

 

حمایت تسهیلاتی بانک‌ها، از مهمترین محورهای اقتصادی در جامعه است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 36
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4268

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 209
بازدید ماه:5310
بازدید سال:9922
بازدید کل:1254023