عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

فرماندار گالیکش:

ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

فرماندار گالیکش در جلسه بررسی مشکلات اخیر در آبشار لوه این شهرستان گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و فوت دو نفر از هموطنان عزیزمان ظرف روزهای گذشته در آبشار لوه، مصوب شد ورود به این تفرجگاه تا اطلاع ثانوی و رفع نواقص و مشکلات موجود تعطیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مشکلات اخیر در آبشار لوه که با حضور سلامتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اعضای شورای تامین شهرستان، معاونان فرماندار و برخی دیگر از مدیران و مسئولین مربوطه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با ابراز تاسف از فوت اخیر دو مسافر و هموطن در اثر سقوط از ارتفاعات آبشار لوه اظهار داشت: افرادی که از آبشار لوه سقوط کرده و فوت نموده‌اند در واقع هموطن و سرمایه‌های انسانی جامعه ما هستند ولذا ما نیز از این بابت ناراحت و متاسف هستیم.

وی افزود: متأسفانه علیرغم فنس کشی و نصب بنر و هشدارهای صورت گرفته در تفرجگاه آبشار لوه، برخی از مراجعین به هشدار باش‌ها توجه نمی‌کنند و برای گرفتن عکس و یا صخره نوردی در نقاط ممنوعه حضور می‌یابند، لذا نیاز است ساماندهی و ایمن سازی لازم مجددا در این محدوده انجام شود.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد مدیریت تفرجگاه آبشار لوه موقتا به مدت ۴ ماه و تا زمان تهیه طرح گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان به شهرداری صادق‌آباد واگذار شود تا در این مدت شهرداری به‌عنوان متولی این تفرجگاه نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز، ایمن سازی تفرجگاه، بهسازی راه دسترسی و نیز تهیه بیمه حوادث بی‌نام اقدامات لازم را به فوریت در دستور کار قرار دهد.

میرنیا خاطرنشان ساخت: یکی از نیازهای اصلی در این حوزه بحث فرهنگ سازی است که باید هم از سوی متولیان امر و مردم عادی و نیز گردشگران مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم تا اقدامات عاجل و بازدارنده در خصوص ایمن سازی آبشار دوه به فوریت انجام گیرد. همچنین راه‌های امنی ایجاد شود تا گردشگران و علاقمندان به حضور در این تفرجگاه صرفا از این راه‌ها برای دسترسی به آبشارها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان گالیکش در پایان تاکید کرد: ممنوعیت ورود به تفرجگاه آبشار لوه منوط به بررسی و احصاء مشکلات و نقاط حادثه خیز از سوی کارگروهی مشترک متشکل از منابع طبیعی، بخشدار لوه، شهردار صادق آباد، نماینده دادستان، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و میراث فرهنگی در ۳ روز آینده است و در صورتی که ظرف ۱۰ روز اقدامات لازم اجرایی و نواقص رفع گردد، فک پلمپ تفرجگاه آبشار لوه صورت خواهد گرفت.

ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

 

ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

 

ورود به تفرجگاه آبشار لوه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 27
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4670

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 207
بازدید دیروز: 259
بازدید ماه:5201
بازدید سال:9813
بازدید کل:1253914