عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهدا مراقب این مملکت هستند. هرچه داریم از شهداست.

فرماندار گالیکش در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

شهدا مراقب این مملکت هستند. هرچه داریم از شهداست.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهدا مراقب این مملکت هستند. هرچه داریم از شهداست.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین و با ارزشترین مناسبتهای کشور هفته دفاع مقدس است.ما هرچه داریم از ایثارگریهای شهدا و دفاع مقدس داریم.

وی افزود: مخاطب ما در این هفته شهدای عزیز ، خانواده های معظم آنها و جانبازان،آزادگان و ایثارگران هستند و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و چشم دشمنان را کور کرده است از جانفشانی شهدا و دفاع مقدس است. آنهم در دنیایی که سازمانهای مخوف اطلاعاتی و تروریستی با سرمایه گذاریهای کلان محور استکبار جهانی در حال تخریب زیرساخت های کشورها بخصوص در اطراف ما هستند با اینکه دستگاههای عریض و طویل امنیتی دارند ولی ما می بینیم که امنیت در کشورهای دیگر چقدر شکننده است. الحمدلله تا به حال نتوانسته اند کمترین ضربه ای به ما بزنند.

وی ادامه داد: اگر اعتقاد داریم که شهدا زنده هستند که در واقع همینگونه نیز هست،باید بدانیم که شهدا مراقب این کشور هستند. شهدا زنده اند و نگهبان ما هستند و این مطلب درستی است.

مقام ارشد قوه مجریه در شهرستان گالیکش تصریح کرد: همه ما نسبت به شهدا ،جانبازان،آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنها مدیونیم. ما میراث خوار شهدا هستیم.

وی ضمن گلایه از حضور کمرنگ برخی از مسئولان در مراسمات تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد: باید هفته دفاع مقدس را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم و در این راه از برنامه های نو وخلاقانه استفاده کنید.

خسروی عنوان کرد: ما نسبت به جوانانمان  وظایفی داریم و باید آنها را با ارزشهای دفاع مقدس َآشنا نمائیم. خدانکند ما کم کاری و یا کم توجهی نسبت به مسئله شهدا و خانواده های معززشان داشته باشیم که در این صورت هیچ پاسخ قانع کننده ای در محضر خداوند متعال برای آن وجود نخواهد داشت.

وی در پایان بر اهمیت اطلاع رسانی، تبلیغات و کارهای تبلیغی در این زمینه تاکید کرد.

شهدا مراقب این مملکت هستند. هرچه داریم از شهداست.

 

شهدا مراقب این مملکت هستند. هرچه داریم از شهداست.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 813
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1123

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 226
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1229
بازدید سال:5841
بازدید کل:1249942