عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد

با حضور فرماندار در اولین جلسه برنامه ریزی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا:

موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، اولین جلسه برنامه ریزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، بخشدار لوه و کارشنان فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که در راستای برنامه ریزی و ساماندهی و ارائه راهکارهای لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گالیکش برگزار نیشد فرماندار گالیکش ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو همچون گذشته گفت: همه میدانید که اردیبهشت 96 انتخابات بسیار مهمی را پیش رو داریم و همه باید برای برگزاری یک انتخابات سالم،پرشور و حداکثری تلاش نمائیم.

وی سپس به ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و افزود: اکنون با رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی قطعا این انتخابات حساس تر هم شده و این واقعه تاثیرات داخلی و بین المللی خاص خود را خواهد داشت.

خسروی اظهار داشت: با اینهمه آنچه که وظیفه ماست فارغ از همه این تحلیل های سیاسی است چرا که ما مجری انتخابات و امانتدار مردم هستیم و باید بر اساس مر قانون انتخابات را برگزار نماییم.

وی اضافه کرد: ما در سال آتی انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد که قطعا رییس جمهور محترم فعلی کاندیدای آن خواهند بود و ما باید اعتماد مردم را همجنان تقویت کنیم و در جهت رضای خداوند متعال حرکت نماییم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در گالیکش ادامه داد: انتخابات شوراها هم از این حیث که یک انتخابات محلی را انجام می دهد دارای حساسیت بالا و بسیار مهم است. قطعا از طوایف و گروههای مختلف در این انتخابات شرکت می کنند،لذا نحوه ی حضور و عملکرد مجریان بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: همه عوامل و دست اندرکاران و شما همکاران باید در این انتخابات حضور پرنگ داشته باشید. هم حضور فیزیکی و هم حضور دلی و این وظیفه ملی همه ما می باشد.

موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد

 

موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد

 

موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 578
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1321

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1073
بازدید سال:5685
بازدید کل:1249786