عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایجاد اشتغال برای جوانان در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است

حسن خسروی،فرماندار گالیکش:

ایجاد اشتغال برای جوانان در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است

ایجاد اشتغال برای جوانان در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است

حسن خسروی، فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی و مبارزه بامواد مخدر ضمن بیان این مطلب گفت: همه باید مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیریم.در غیر اینصورت ازآسیب های آن در امان نخواهیم بود. توجه داشته باشیم که این آسیب ها در کمین هستند و اگر مستقیما خودمان هم آسیب نبینیم، ممکن است اطرافیان و جامعه آسیب ببینند و ما از مشاهده آن رنج خواهیم برد.

وی در همین راستا افزود: باید همه تلاش خود را بکار ببندیم و همت نمائیم تا این معضل و آلودگی از دامن جامعه پاک شود.

وی همچنین ضمن تاکید بر رابطه مستقیم اشتغال و بیکاری با مسئله مواد مخدر گفتند: ایجاد اشتغال برای جوانان در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است . همه می دانند که دولت به تنهایی قادر به ایجاد اشتغال برای تمام جامعه نیست. وی در همین رابطه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند: « مردم به تنهایی می توانند کار چند وزارت خانه را انجام دهند.

وی در ادامه نسبت به تشکیل کمیته های چهارگانه پیشگیری و مباره با مواد مخدر و تدوین سند جامعه و راهبردی پیشگیری از اعتیاد شهرستان، تاکید نمودند.

سید عبدالحمید کریمی دادستان گالیکش نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان بخاطر دقت وحساسیت در پیگیری مصوبات و اقدامات انجام گرفته توسط ادارت شهرستان گفت: از پیچ و خم فراوان و ضعف قانون در امر مبارزه با مواد مخدر رنج می بریم. پیشنهاد می کنم کسانی که متولی قانونگذاری هستند ، لایحه تدوین تا موارد ضعف قانونی برطرف شود.وی افزود: 90 در صد سارقین را معتادین تشکیل می دهند  

ایوب هلاکو رییس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی گالیکش نیز در این جلسه از فعال بودن 10 کارگاه تولیدی بالای 10 نفر خبر داد و گفت : از این طرق 500 بیکار در این کارگاهها جذب شده اند. وی افزود: با ثبت نام 500 بیکار در سایت مجازی استانداری، شهرستان گالیکش رتبه پنجم ثبت نام را به خور اختصاص داداه است. هلاکو یادآور شد در جذب تسهیلات کشاورزی نیز گالیکش حائز مقام سوم استانی می باشد.

ایجاد اشتغال برای جوانان در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 928
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 27

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:924
بازدید سال:5536
بازدید کل:1249637