عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معلمان حائز رتبه های برتر از میانگین کشوری در گالیکش تجلیل شد.


معلمان حائز رتبه های برتر از میانگین کشوری در گالیکش تجلیل شد.

<!--[if gte mso 9]>

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: شرایط حاضر جامعه درخور قشر زحمت‌کش معلمان نیست و باید بیش از این به معلمان توجه شود.

حسن خسروی افزود: شغل معلمی در قرن 21 بسیار سخت است چراکه دانش آموزان هم با توجه به عصر فناوری توانایی‌های بالایی دارند.

وی در ادامه به شرایط حال حاضر کشورمان در دنیا پرداخت و گفت: شرایط ایران در منطقه و جهان به‌گونه‌ای است که دشمنان همه به دنبال آن هستند تا نگذارند جمهوری اسلامی ایران بتواند استقلال خود درزمینهٔ های اقتصادی فرهنگی و ... را حفظ کند و می‌خواهند مانع از خواست مردم ما شوند.

وی تصریح کرد: حضور فعال و چشمگیر همه مردم فهیم کشور عزیزمان درصحنه و کمک مردم در موقعیت‌ها مختلف باعث شده تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: همچنان اعلام می‌کنیم کشوری مستقل بافرهنگ بسیار پویا و سالم که نشأت‌گرفته از اسلام است را برای همه اعصار داریم که هر چه قدر بشر رشد پیدا کند پاسخگوی بشر خواهد بود.

به گفته فرماندار شهرستان گالیکش ازنظر سیاسی و اقتصادی نیز کشور ما مستقل از بیگانگان است به‌گونه‌ای که ازنظر سیاسی نه‌تنها می‌توانیم در کشور خودمان امنیت ایجاد کنیم بلکه در منطقه خاورمیانه هم اگر قرار باشد امنیتی ایجاد شود یکی از کشورها دخیل در آن ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: همه این دست آوردها نیز به لحاظ اسلامیت مردم ما با رهبری واحد و حاکمیت اسلام است.

خسروی با اشاره به این مطلب که قصد داریم تحول عظیمی را در آموزش‌وپرورش شهرستان ایجاد کنیم گفت: در این راه باید همه تلاش کنیم معلمان، دانش آموزان، مدیران و مسئولین ادارات تا بتوانیم به آن جایگاهی که حق گالیکش است برسیم.

وی با اشاره به این مطلب که دانش آموزان گالیکشی طی سال‌های 67 تا 78 رتبه‌های برتر استان مازندران آن زمان را در امتحانات کنکور کسب می‌کردند گفت: دانش آموزان همان دانش آموزان هستند و معلمان هم همان معلمان؛ چرا دانش آموزان گالیکشی در استان گلستان رتبه‌های برتر را کسب کنند.

وی افزود: این مهم قطعاً با تلاش دانش آموزان حاصل خواهد شد.

وی با اشاره ب این مطلب که مقام معلم بسیار بالا و ارجمند است گفت: خداوند اولین معلم بشر است.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: هدف معلم به‌واقع آدم سازی است. یعنی کسانی که رشد می‌دهند (دانش آموزان) انسان‌هایی باشند شایسته و وارسته نام اسلامی.

اسامی معلمان تجلیل شده حائز رتبه‌های برتر از میانگین کشوری دروس نهایی سال سوم متوسطه شهرستان گالیکش:

خدیجه طورانی، زینب تجدد، نرگس آدینه، فرشته صفی الحسینی، سکینه حسینی، منا خسروی، علی بهرامی، فریده ماهرخ، محمود عابدی کر، ام‌البنین پارسیانی، بی‌بی سارا جواهری، احمد ارشک، زهرا کاوسی، صدیقه خسروی، اشرف الداغی، سکینه خسروی، فرزانه سعیدی، زهرا بابایی، خدیجه خسروی، الهام ضرورتی، نازلی آزمون فر، سکینه خسروی و آمنه علیپور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 1189
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 286

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 209
بازدید ماه:5211
بازدید سال:9823
بازدید کل:1253924