عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن بزرگ انقلاب شهرستان گالیکش برگزار شد


جشن بزرگ انقلاب شهرستان گالیکش برگزار شد

 جناب آقای طهماسبی معاون سیاسی استاندارگلستان در این همایش گفت: حضور خانمها در سالیان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ نبود. پیروزی انقلاب اسلامی 15 سال به تاخیر افتاد و به برکت خون هزاران شهید به رهبری امام راحل ، حمایتهای همه جانبه مردم و بخصوص حضور زنان و بانوان محجبه بنیان انقلاب اسلامی شکل گرفت .

اگر حضور شما بانوان در بهم ریختن گروهکها و توطئه های مختلف سیاسی نبود مطمئناً مواجب بگیران از آمریکا نمی گذاشتن جمهوری اسلامی ایران پا بگیرد . و در هر عرصه ای چه سیاسی و چه اجتماعی که خانمها حضور پررنگ داشتند پیروزی تضمین بیشتری می یابد و شما بودید که جلوی دسیسه های دشمن را گرفتید .

شما بودید با اینکه شوهران ، فرزندان و برادرانتان در راه این انقلاب شهید شدند با صبوری در کنار این انقلاب پا برچا و استوار ایستاده اید .

 

حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش گفت: گالیکش یکی از شهرستانی هایی است که نقش مهمی در پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی داشته است .

حسن خسروی گفت : زنان‌، اين‌ عناصر عفاف‌ و نجابت‌، نه‌ تنها در پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ سهم‌ بزرگي‌ ايفا كردند، بلكه‌ در تثبيت‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامي‌، توطئه‌هاي‌ دشمنان‌ را در عرصه‌هاي‌ گوناگون‌ فرهنگي‌، نظامي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌ ،سياسي‌ و... نقش‌ بر آب‌ ساختند.

ایشان در ادامه سخنان خود به همسر حاج آقا موسوی اشاره نمودند و گفتند : یکی از نمونه بازر این زنان ،همسرحاج آقا موسوی –امام جمعه شهرستان می باشد که در کنار همسرخود نقش بسیار مهمی را ایفاء نمود چه در زمان قبل و بعد از انقلاب وی در ادامه سخنان خود به این سخن از امام خمینی (ره ) نیز اشاره نمود که از دامن زن ، مرد به معراج می رود .

 

در پایان مراسم به تعدادی از زنان توانمند و فعالان عرصه های مختلف انقلاب و خانواده های معزز شهیدان لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرماندار ، شهردار ، شورای شهر و اصناف اهداء شد . ضمناً در سالن همایش دست ساخته هایی از زنان در زمینه های صنایع دستی –فراورده ها و تولیدات جهاد کشاورزی ، دست پختها و نقاشی دانش آموزان به معرض نمایش و دید عموم قرار گرفت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 948
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 309

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:906
بازدید سال:5518
بازدید کل:1249619