عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه


دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه

دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، به مناسبت هفته دولت و به منظور تجدید بیعت با آرمان های شهدای انقلاب به خصوص شهیدان رجایی و باهنر ،فرماندار و روسای ادارات با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار هفته دولت را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت : نشر ارزش های اسلامی در جامعه صورت گرفته که در مقایسه با دیگر دولت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است .
وی واقعه شهادت اعضای دولت را فراموش نشدنی دانست و افزود: هیچ کس واقعه سال ۶۰ را فراموش نمی کند، آن روزی را که شهید رجایی و شهید باهنر را به شهادت رساندند و در آن زمان دشمن می خواست با دلهره و ترس مردم را بترساند و شخصیت های کشوری و لشکری را به شهادت می رساندند.

فرماندار با اشاره به رهنمود های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: باتوجه به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانستیم از جریانات پیش آمده علیه نظام عبور کنیم.

حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در شهرستان گفت: باید یاد شهید رجایی و شهید باهنر و دیگر شهدا که جان خود را در راه اسلام از دست داده اند و هم اکنون مهمان سفره امام حسین (ع) هستند را گرامی بداریم.

وی کمک به دولت را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: همه موظفیم به دولت کمک کنیم و در این برهه سخت این مسئولیت دو چندان است و هفته دولت برای دولت مردان یک فرصت برای خدمت رسانی و اعلام دست آوردها می باشد.

حجت الاسلام موسوی  با اشاره به لزوم برنامه ریزی در کارها تصریح کرد: باید دو طرف تابلوی ضعف و قدرت را دید و ضعف ها را کم کرد و نقاط قوت را با روحیه جهادی به پیش برد و راه پیشرفت نیز همین است.

 

دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه

 

دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه

 

دیدار مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 856
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 735

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605