عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای اجتماعی اولویت اول تمامی دستگاههاست

فرماندار گالیکش:

مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای اجتماعی اولویت اول تمامی دستگاههاست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای اجتماعی اولویت اول تمامی دستگاههاست

 حسن خسروی که در ماهیانه کمیته مبارزه با مواد مخدر سخن میگفت ضمن تعلام مطلب فوق گفت: ما هر کاری که انجام دهیم به گونه ای به مباحث اجتماعی مرتبط می گردد و لذا امسال ارزیابی مسئولین ادارات از طریق میزان فعالیت آنها در زمینه های اجتماعی انجام خواهد.

وی سپس با تاکید بر ضرورت اقدام و عمل در بحث کاهش آسیبهای اجتماعی افزود: باید مقداری از تعارف و تکلف و صحبت کردن صرف درباره ی مواد مخدر گذر کنیم و بیشتر عمل نماییم چرا که فقط از بحث و تحلیل و از کنار مسئله گذشتن بجایی نخواهیم رسید و تکلیف ما ادا نخواهد شد.

خسروی در ادامه ضمن بیان حدیثی نبوی با موضوع پایه های اسلام ادامه داد: در حدیث شریف داریم که اسلام بر پنج پایه است و مهمترین آن ولایت است . حال باید پرسید که ما در این موضوع روزمره به موضوع ولایت چقدر توجه داریم. موضوع آسیبهای اجتماعی را خود رهبری دارد پیگیری می کند بنابراین حجت بر ما تمام است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: شورای اجتماعی به ریاست خود رییس جمهور تشکیل شده  و هر ماه هم خود ایشان باید گزارش بدهند. این موضوع(مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی) دستور صریح رهبر انقلاب است . ما مسلمانیم و مهمترین نشانه آن ولایت است یعنی فرمانبری و تبعیت.

مقام ارشد دولت تدبیر و امید در گالیکش تصریح کرد: اگر می خواهیم در این زمینه موفق باشیم باید همه پای کار باشیم و الان بهترین ظرفیت را داریم چرا که در ماه رمضان قرار داشته و می توانیم بهترین استفاده را از این ایام معنوی ببریم.

وی در ادامه به عوامل مهم توسعه و پیشرفت در جوامع مختلف پرداخت و نوآوری در ایده و خلاقیت در برنامه ها را از عوامل مهم آن برشمرد و گفت: امسال نظام اراده جدی کرده تا به بحث آسیبهای اجتماعی بپردازد بخاطر اینکه مردم را اذیت می کند و شایسته نظام اسلامی ما نیست. وقتی دولتمردان و رهبری معظم اینگونه وارد این مسائل شده اند ما هم باید با تمام توان همت کنیم.

خسروی ضمن تاکید بر اهمیت نهادهای مردمی و تشکل ها برای تحقق این امر خاطر نشان ساخت: اساس برنامه مشارکت تشکل های اجتماعی یعنی نهادهای مردمی است و دولت نیز قرار است اعتبارات را فقط از طریق همین تشکل ها اختصاص دهد.

فرماندار گالیکش سپس به عوامل مختلف گرایش به اعتیاد از جمله لذت،تفریح ، افسردگی، اختلالات روانی و ... پرداخت و توانمندسازی آحاد جامعه،مقابله و درمان را از جمله راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی برشمرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 651
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1023

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:906
بازدید سال:5518
بازدید کل:1249619