به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گالیکش با حضور کمال ابراهیمی فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان گالیکش به همراه مصطفی فرامرزی معاون سیاسی،حسینینیا حراست، حسنعلی خسروی رئیس هیأت نظارت و خانم خسروی رئیس کمیته بازرسی و اعضای هیات نظارت و اجرایی جلسه مشترکی در محل فرمانداری گالیکش برگزار گردید.
فرماندار گالیکش در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش هر یک از این هیأتها در فرآیند انتخابات، بر ضرورت هماهنگی، دقت و اجرای دقیق مقررات برای برگزاری انتخاباتهای سالم، شفاف و پرشور تأکید کرد.
وی افزود: عملکرد منسجم، قانونمدار و پاسخگویی این هیأتها، اعتماد عمومی را تقویت کرده و ضامن سلامت و صحت آرای مردم خواهد بود.
در این جلسه همچنین پیرامون تمهیدات اجرایی، نحوه نظارت و بازرسی فرآیندهای انتخاباتی به منظور ارتقای کیفیت و رعایت کامل قانون بحث و تبادل نظر شد.






