جلسه مشترک هیات اجرایی،نظارت و بازرسی در فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار شد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=137957کپی به کلیپ‌بورد
در این جلسه ، احکام اعضای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش توسط فرماندار، به صورت رسمی اعطا گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گالیکش با حضور کمال ابراهیمی فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان گالیکش به همراه مصطفی فرامرزی معاون سیاسی،حسینی‌نیا حراست، حسنعلی خسروی رئیس هیأت نظارت و خانم خسروی رئیس کمیته بازرسی و اعضای هیات نظارت و اجرایی جلسه مشترکی در محل فرمانداری گالیکش برگزار گردید.

فرماندار گالیکش در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش هر یک از این هیأت‌ها در فرآیند انتخابات، بر ضرورت هماهنگی، دقت و اجرای دقیق مقررات برای برگزاری انتخابات‌های سالم، شفاف و پرشور تأکید کرد.

وی افزود: عملکرد منسجم، قانون‌مدار و پاسخگویی این هیأت‌ها، اعتماد عمومی را تقویت کرده و ضامن سلامت و صحت آرای مردم خواهد بود.

در این جلسه همچنین پیرامون تمهیدات اجرایی، نحوه نظارت و بازرسی فرآیندهای انتخاباتی به منظور ارتقای کیفیت و رعایت کامل قانون بحث و تبادل نظر شد.

 

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

دسترس پذیری
سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.