به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گالیکش، کمال ابراهیمی فرماندار این شهرستان صبح سهشنبه ۱۵ دی در ملاقات مردمی خود با جمعی از شهروندان این شهرستان دیدار کرد و ضمن شنیدن مطالبات و خواستههای آنها به مطالبات مراجعه کنندگان پاسخ گفت و در برخی موارد نیز از طریق ارتباط با مدیران استانی و شهرستانی مرتبط پیگیریهای لازم را بهعمل آورد.
گفتنی است ملاقات مردمی فرماندار گالیکش با مردم شهرستان هر هفته روزهای سهشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 ظهر در فرمانداری دایر میباشد.


