فرماندار گالیکش در سومین جلسه ستاد پیشگیری
هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت: با توجه به
شرایط اقلیمی و جوی شهرستان، تهیه بانک اطلاعات شهرستان و بخشهای مختلف آن نظیر نیروی
انسانی، امکانات و تجهیزات بخش دولتی و خصوصی بصورت جداگانه و به تفکیک یک ضرورت
است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار
شهرستان در سومین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و
فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که بعدازظهر سهشنبه (3خرداد) با حضور
بخشداران، شهرداران و مدیران ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تشکر
از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد بحران اظهار کرد: در بحث مدیریت بحران،
پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه
دستگاههای اجرایی بویژه دستگاههایی که کانون بحران هستند، باید از قبل برای
مقابله با حوادث احتمالی برنامهریزیهای لازم را مدنظر قرار دهند.
فرماندار گالیکش در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بیوقفه
نیروهای جمعیت هلال احمر، بخشداری لوه، انتظامی، بسیج و دهیاران و مردم در عملیات
نجات کودک گمشده در آبشار لوه افزود: نیروهای جمعیت
هلال احمر برای مدیریت بهینه حوادث و سوانح احتمالی در حوزه استحفاظیه با فرماندار
به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارتباط مستقیم و موثری داشته
باشند.
وی همچنین بر آمادگی هرچه بیشتر جمعیت
هلال احمر برای مقابله با بحرانهای احتمالی و تقویت پایگاههای امداد و نجات در
شهرستان گالیکش نیز تأکید کرد.
علی جوان تصریح کرد: مهمترین اصل در مقابله با بحران، حفظ آمادگی
و تعامل وهمکاری عوامل با یکدیگر است، تا به هنگام بروز حوادث بتوان در کمترین
زمان ممکن بحران را مدیریت نمود.